بازدید 6773

درگیری بازیکن الشرطه با دیاباته بعداز سوت داور

در ثانیه‌های پایانی مسابقه استقلال و الشرطه خطایی که عطوان روی پای دیاباته انجام داد باعث شد تا داور بازی را متوقف کند و یک کارت زرد را به هافبک تیم عراقی نشان بدهد. این صحنه با اعتراض بازیکن الشرطه مواجه شد و به پایان مسابقه کشیده شد
کد خبر: ۱۰۴۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۵ 19 April 2021

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه استقلال و الشرطه عراق شیخ دیاباته با امجد عطوان درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ثانیه‌های پایانی مسابقه استقلال و الشرطه خطایی که عطوان روی پای دیاباته انجام داد باعث شد تا داور بازی را متوقف کند و یک کارت زرد را به هافبک تیم عراقی نشان بدهد. این صحنه با اعتراض بازیکن الشرطه مواجه شد و در ادامه او صحبت‌هایی را با دیاباته انجام داد.

بعد از آنکه داور سریلانکایی بازی سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد هم عطوان صحبتی را خطاب به دیاباته انجام داد که این مساله با ناراحتی مهاجم مالیایی استقلال همراه شد. دیاباته با حرکات دست به سمت عطوان رفت و جواب حرف او را داد که در این لحظه کادرفنی دو تیم وارد عمل شدند و اجازه ندادند کار به درگیری فیزیکی بکشد.

الکساندر لیچ سرمربی تیم الشرطه هم جلوی دیاباته را گرفت و از او خواست با آرامش کار را دنبال کرد. در ادامه، اما عطوان بار دیگر در کنار زمین الفاظی را خطاب به دیاباته به کار برد تا مهاجم استقلال دوباره عصبانی شود. این غائله، اما در نهایت با دخالت حاضران خاتمه یافت و دو بازیکن به رختکن رفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی