بازدید 32769
دومین پیروزی کوبنده شاگردان مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

استقلال، پلیس ۱۰ نفره را گلباران کرد / تیم عراقی خشن و بی اخلاق

استقلال در شبی که حریف خشن عراقی با نقشه تخریب بازی گام به میدان گذاشته بود، با تفکر و استفاده از اخراج زودهنگام بازیکنان هیجان زده الشرطه، به سه گل با برنامه دست یافت و با شش امتیاز به تنهایی صدرنشین گروه سوم شد. درگیری بازیکنان خشن عراق با دیاباته بعد از سوت پایان مسابقه نشان از عمق کینه حریف از تیم ایرانی داشت
کد خبر: ۱۰۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰ 19 April 2021

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بهترین شروع تاریخ 70ساله اش در لیگ های قاره ای را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد دوشنبه در دومین بازی‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الشرطه عراق رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با شش امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

ترکیب الشرطه: احمد باسل، کرار امیر، سؤاد ناطق، علی فائز (۷۹ - علی الطمیمی)، فهد یوسف (۷۹ - مراد محمد)، امجد عطوان (۷۹ - جاسم محمد)، علی فیصل (۷۱ - مازن فیاض)، علا علی، حسام کاظم، سعد عبدالامیر و محمد داوود (۷۱ - ریواس).

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری (۶۶ - احمد موسوی)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری (۶۶ - عارف غلامی)، هروویه میلیچ (۴۶ - سبحان خاقانی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی (۶۶ - سعید مهری)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی (۷۷ - آرمان رمضانی).

داور: نیوون روبش گامینی از سریلانکا

استقلال، پلیس ۱۰ نفره را گلباران کرد / تیم عراقی خشن و بی اخلاق

شاگردان فرهاد مجیدی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت و برگشت برابر الشرطه به تساوی دست یافته بودند و در تاریخ بازی‌های گذشته دو تیم نیز بردی در کارنامه آبی‌پوشان ثبت نشده بود که این پیروزی طلسم حریف عراقی را شکست.

محمد نادری (44)، فرشید اسماعیلی (55) و شیخ دیاباته (65) زننده گل‌های استقلال بودند.

در حالیکه استقلال نیمه نخست را خوب آغاز کرده بود، کارت قرمزی که بازیکن الشرطه دریافت کرد، باعث شد تا این تیم به صورت کامل به عقب رفته و در لاک دفاعی فرو رود. اتوبوس دفاعی الشرطه کار را برای شاگردان مجیدی در خلق موقعیت سخت کرد تا اینکه روی حرکت دیدنی مهدی قایدی و یک پاس عالی به نادری، استقلال به گل نخست رسید. شاگردان مجیدی در این بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و برای رسیدن به گل عجله‌ای به خرج ندادند تا اینکه در آخرین دقیقه نیمه نخست به آنچه که می‌خواستند رسیدند. در نیمه دوم فضا باز تر شد و پلیس عراق که برای جبران گل خورده جلو کشیده بود، دو گل دیگر دریافت کرد.

در دیگر بازی این گروه، الدحیل قطر و الاهلی عربستان به تساوی یک - یک رضایت دادند. در جدول این گروه، استقلال با شش امتیاز در صدر قرار گرفته، الدحیل با چهار امتیاز دوم است، الاهلی و الشرطه نیز با یک و صفر امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند. نماینده ایران در سومین بازی خود چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الدحیل خواهد رفت.

شرح گل:

گل استقلال توسط نادری در دقیقه ۴۴: مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه الشرطه، یک پاس دیدنی به محمد نادری داد و نادری با یک ضربه بی‌نقص موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند.

گل دوم استقلال توسط اسماعیلی در دقیقه ۵۵ بازی: آبی‌پوشان با هجوم به نیمه زمین تیم الشرطه صاحب موقعیت شدند و پاس آرش رضاوند فرشید اسماعیلی را در یک موقعیت مناسب قرار داد و این بازیکن در پایان با یک شوت محکم دروازه الشرطه را برای بار دوم باز کرد.

گل سوم استقلال توسط دیاباته در دقیقه ۶۵: اختلاف با الشرطه عراق به گل سوم رسید. روی یک موقعیت حمله دیگر، فرشید اسماعیلی با یک پاس خوب شیخ دیاباته در محوطه جریمه الشرطه صاحب موقعیت کرد و شوت این بازیکن درنهایت به گل سوم استقلال تبدیل شد.

استقلال، پلیس ۱۰ نفره را گلباران کرد / تیم عراقی خشن و بی اخلاق

لحظات حساس مسابقه:

در دقیقه ۸ بازی، مهدی قایدی با یک فرار به موقع، فرصت خوبی در محوطه جریمه تیم الشرطه پیدا کرد، اما دفاع تیم الشرطه مانع گلزنی او شد.

حسام کاظم بازیکن تیم الشرطه عراق در دقیقه ۱۱ بازی با تکل خشن روی فرشید اسماعیلی، از داور کارت قرمز گرفت. این بازیکن پس از ۳ دقیقه توقف بازی، زمین را ترک کرد.

پس از شروع دوباره بازی، آرش رضاوند در دقیقه ۱۶، شوت کات‌داری روانه دروازه الشرطه کرد که دروازه‌بان حریف توپ را دفع کرد.

مسعود ریگی در دقیقه ۲۴ بازی، با حفظ توپ در میانه میدان و درگیری با بازیکنان حریف، شوتی از پشت محوطه جریمه الشرطه راهی دروازه حریف کرد که ضربه او با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ابتدای نیمه دوم، شیخ دیاباته اولین فرصت این نیمه را ایجاد کرد و این بازیکن پشت محوطه جریمه الشرطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان مهار کرد.

در دقیقه ۴۸ بازی، آرش رضاوند روی یک ضربه کرنر فرصت شوت‌زنی داشت که ضربه این بازیکن بازهم نتوانست راه به جایی ببرد.

دقیقه ۷۵ آرش رضاوند صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه الشرطه شد، اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

بعد از گل سوم استقلال، بازی متعادل‌تر پیش رفت و آبی‌پوشان سعی داشتند بازی را مدیریت کنند تا پیروزی بازی را از آن خود کنند. در این مدت موقعیت‌های نصفه و نیمه شاگردان فرهاد مجیدی گل دیگری برای استقلال نساحت. در پایان تلاش استقلال برای بیشتر کردن اختلاف ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با برتری ۳ گله شاگردان فرهاد مجیدی پایان یابد و این تیم صدرنشین گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
تیم های عراقی همواره دنبال جنجال و ایجاد فضای تشنج در بازی با تیم های ایرانی هستند.

در چندین صحنه ناجوانمردانه بازیکنان استقلال ((اسماعیلی، ریگی، خاقانی و دیاباته) را زدند. داور بخاطر کارت قرمز اوایل بازی از اون جریمه ها به راحتی گذشت.

به هر حال بسیار خوشحالیم که بردیمشون.

امیدواریم در بازی تیم ملی هم مشابه این اتفاق بیفته و زود تسلیمشون کنیم..بسیار ناجوانمردانه بازی می کنند.
آخه یک تیم درجه ۳ رو ده نفره بردن این همه افتخار دارد که چنین تیتر زدید؟******
گلباران! واقعا خنده دار است.اینها اگر الدحیل ۱۱ نفره رو با ۳ گل ببرند چه تیتری خواهند زد! استقلال با برد الدحیل آسیا را فتح کرد! اشکالی ندارد خوش باشند.
اطفا دقت کنید که در عربستان با تیم های با در کمال ادب و احترام برخورد شد اما در عراق به بدترین شکل برخورد کردند . همین مورد خودش نشان دهنده خیلی از مسائل هست .
چرا شبکه 3 بازی رو پخش تکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
فیلم سینمایی پخش کرد نامرد. چرا راستی؟
ما تلویزیون ایران را دارین فقط. ماهواره نداریم.
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
پخش کرد ولی درماهواره به خاطر حق امتیاز حق پخش ندارد
استقلال بازي خوبي به نمايش گذاشت درنيمه اول تيم عراقي فشرده بازي مي كرد ودفاع چند لايه تشكيل داده بود اين كاررا براي استقلال سخت كرده بو د بعد ازخوردن گل تقريبا به جلوكشيد وكاربراي استقلال راحت شد ودفاع استقلال محك جدي نخورد ولي خط حمله استقلال با توجه به سوار بودن به بازي بايد گلهاي بيشتري مي زد متاسفانه دياباته زياد اماده نيست مثل فصل قبل بازي نمي كنه وزياد فرصت از دست مي دهد كادر فني استقلال اگر مي خواهند قهرمان اسيا شوند هنوز بايد بيشتر روي تيم كاركنند ونسبت به تقويت تيم بيشتر تلاش كنند .
دمشون گرم م م
دمشون گرم.عربا همین هستن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
هنوز به تور عرب نیفتادی
نشان از عمق کینه حریف از تیم ایرانی داشت
چرا نمی فهمین کل عرب ها ما رو قبول ندارن. حالا چه عربستان باشه چه عراق چه سوریه چه بحرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
چرا تفرقه ایجاد میکنید این نقشه انگلیسی های خبیث است ، فوتبال ذات خودش را داره
همانطور که عیار تیم ملی برابر ژاپن مشخص شد عیار تیم فرهاد هم برابر الدحیل مشخص خواهد شد
بعد از پنجاه سال بلاخره الشرطه تسلیم اراده پسران ابی شد
عراقیها بدترین دشمن ایران
دوستانی که میگویند الشرطه تیم درجه سه که یه نگاهی به آمار بازی تیم محبوبشون بندازن مقابل این تیم .
و سوال دوم به قول پژمان جمشیدی اینکه مگه هند تیم فوتبال داره؟
اولا من به عنوان یک‌ استقلالی واقعی میگویم بازیکن باید تعصب داشته باشه .این تیم نماینده کل مردم عراق نبود بهتر درست قضاوت کنیم .چرا میگویید عربها بدانید خیلی از مردم عرب زبان عراق بدست جلادان صدام سربریده شدن به خاطر کمک به ایران .من هم از حکومت بعث عراق شدیدا ناراحت هستم واز حرکت بازیکن عراق که نگذاشت بازیکنشان با بازیکن تیم ما دست بده وازاو عذر خواهی کنه ناراحت هستم ولی این رابه پای تمام عرب زبانها نمیگذارم .من هم در جنگ یکی از اعضای خانواده ام جانباز واز طایفه ام و دوستانم را از دست دادم ودلم میخواهد سر به‌ تن بعضیها نباشه ولی جنگ ونه شوخی .نظامیها طبق دستورات مافوق عمل میکنن .اما ورزش یعنی پهلوانی و منش ما نباید با الفاظ زشت اینطوری قضاوت کنیم چرا مردم خوزستان عرب زبان هم هستند آیا این خود مایه فتنه نیست .من یک خوزستانی و لر زبان هستم که دراصل اهل خرم آباد هستم و از این مطلب که عربها را مورد هجمه قرار میدهد ناراحت هستم .انصاف این است فضای ورزش را آلوده نکنیم به بحثهای الکی .چند بازیکن عراقی برای تیمهای ما بازی کردن .توهین در ورزش در کشورهای دیگر تاوان دارد.من به عنوان یک استقلالی به خودم افتخار میکنم که شیران‌ آبی اینطور بردند وافتخاری برای مملکت آفریدند.استقلال مکتب عشق است وغیرت .نام استقلال همیشه درقلب ما حک شده.من استقلالیم عاشق واین رنگ آبیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
منهم خوزستانی هستم و در اغلب اوقات ما
میگفتیم عرب عراقی صرفا بخاطر تفاوت رفتاری آنها با عربهای خوزستان خودمان
چقدر نظرات نژادپرستانه وفحش ها راحت نمایش داده میشوند .اونها در ورزش
شما بريد ببینید می تونید تیم چهارم هند رو 3_0بزنيد داداش
عراقی ها در فوتبال و سباست یکی از کشورهای عصبی هستند.
به نظر من برخورد خشن غیر عادی عراقی ها نسبت به استقلال باید توسط دولتمندان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
رسانه و خبرگزاری محترم تابناک لطفا پیگیر این موضوع شوید: من دیشب آماده تماشای بازی از شبکه ۳ بودم و آقای احمدی هم در حال صحبت کردن بود ناگهان به صورت خودکار شبکه ۳ تغییر کرد و آن شبکه ای شد که فوتبال پخش نمیکند و فیلم سینمایی پخش میکرد من تمام بازی دیشب را با موبایل دیدم !!!!! جالب اینجاست درست پس از بازی از دوباره شبکه ۳ درست شد و بر روی اصلی خودش رفت یعنی همان شبکه ۳ که فوتبال هم پخش میکند. من بعد از بازی وارد گوگل شدم و نوشتم ( چرا فوتبال ) و تمام پیشنهاد هایی که گوگل میداد این بود :( چرا فوتبال استقلال الشرطه پخش نمیشود ) ( چرا فوتبال استقلال پخش نمیشود ) و...
چرا شبکه ۳ کمی قبل از فوتبال تغییر کرد و فوتبال را پخش نکرد و کمی بعد بازی درست شد و همان کانالی شد که فوتبال هم پخش میکند؟؟ یعنی فقط میخواستند ما فوتبال استقلال را نبینیم؟؟
مرگ بر کشورهای تفرقه افکن بین ایران و عراق ، اینها بخون ایرانی و عراقی و ملتهای منطقه تشنه اند . اسیر تو‌طئه آشان نشوید . خودشان در غرب ، هزارتا کثافت کاری دارند فقط صداوشو در نمی آورند
دوستان عزیز این عصبانیت ها که در بین عراقی ها و ایرانیها و حتی سوریه ها در ورزش می بینیم عامل آن مربوط به جنگ های گذشته است که مردم این کشورها را عصبی کرده وگرنه اگر آدمها در کشورشان آرامش داشته باشند این مشکلات پیش نمی آید و به نوعی هر کدام دیگری را مقصر میداند .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی