بازدید 5494
۳

۲۴ مجروح در واژگونی وانت حامل اتباع خارجی

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واژگونی وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه غیر مجاز در محور ریگ ملک میرجاوه ۲۴ مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 16 April 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، دکتر فریبرز راشدی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه عصر امروز رخ داد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۹ نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان و بقیه مجروحان برای تداوم خدمات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان اعزام شدند.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیر مجاز از معضلات در راههای ارتباطی سیستان و بلوچستان محسوب می شود که همواره هزینه زیادی را به شبکه بهداشت و درمان این استان تحمیل می کند چرا که این مصدومان به طور رایگان درمان می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینها را بار همان وانت کنید ببرید دم مرزشان خالی کنید اخیرا بعد از صدها سال صاحب یک سد شده اند وفکر می کنند شکافت هسته ای کرده اند و همه جا دهانشان را به آسمان باز می کنند و از صغیر و کبیرشان اراجیف می بافند
درجاده های سیستان بیشترهستند ولی در جاده های دیگرهم هستند.
این کار نظام، چه فایده ای برای کشور دارد ؟واقعا چه دلیلی برای ورود این همه مهاجر از یک کشور وجود دارد؟ اینده این کشور چه خواهد شد؟
با فرض اینکه از هر چند هزار تا ماشین حمل اتباع بیگانی که بصورت قاچاقی کار می کنند یکی دچار حادثه می شه و از طرفی خبرهای پشت سر هم حوادثی از این دست که شنیده میشود آمار وحشتناکی از تردد های غیر قانونی اتباع بیگانه به کشور بدست می یاد که تبعات اون قابل چشم پوشی نیست....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل