بازدید 9984

لاریجانی: كلاس انشا تمام شد، نوبت امتحان حساب است

لاریجانی تاکید کرد: رئیس‌جمهور آمریكا هم باید متوجه باشد از این به بعد زمان سرگرم‌سازی از طریق سخنرانی به سر آمده است و زمان كلاس انشا تمام شده و نوبت امتحان حساب است و مطمئن نباشند كه موذی‌گری نسبت به ملت ایران به نفع آنها تمام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 16 June 2010
"علی لاریجانی" اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی از دولت می‌خواهد به دلیل عدم تبعیت این كشورها از مقررات NPT و عدم تأمین سوخت مورد نیاز رآكتور تحقیقاتی تهران، پایه تولیدات غنی‌سازی را در سطح 20 درصد قرار دهد و به هیچ وجه از آن تنازل ننماید

به گزارش خبرنگار خانه ملت، رییس قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی روز چهارشنبه 28 خرداد ماه گفت: در خبرها آمده بود كه اتحادیه اروپا، سنا و كنگره آمریكا پس از قطعنامه مفتضحانه اخیر به اقدام دیگری دست زدند و برای تكمیل چرخه حركت ماجراجویانه شورای امنیت مصوبات دیگری را در مقابله با ملت ایران تدارك دیده‌اند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از دولت محترم می‌خواهد به دلیل عدم تبعیت این كشورها از مقررات NPT و عدم تأمین سوخت مورد نیاز رآكتور تحقیقاتی تهران، پایه تولیدات غنی‌سازی را در سطح 20 درصد قرار دهد و به هیچ وجه از آن تنازل ننماید تا كشورهای بی‌تعهد و زورگو متوجه شوند به میزان فشار بی‌منطق‌ آنان درجه غنی‌سازی متناسب با نیازها افزایش می‌یابد.

رییس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: ضمناً به آمریكا و برخی كشورهای ماجراجو هشدار می‌دهیم در صورتی كه وسوسه بازرسی محمولات هواپیما و كشتی ایرانی را در سر داشته باشند، مطمئن باشند در خلیج فارس و دریای عمان به خدمت كشتی‌های آنان رسیدگی خواهد شد. این مقابله به مثل بخشی از دفاع از منافع ملی ما است.

لاریجانی تاکید کرد: رئیس‌جمهور آمریكا هم باید متوجه باشد از این به بعد زمان سرگرم‌سازی از طریق سخنرانی به سر آمده است و زمان كلاس انشا تمام شده و نوبت امتحان حساب است و مطمئن نباشند كه موذی‌گری نسبت به ملت ایران به نفع آنها تمام خواهد شد.

وی یادآور شد: ضمنا آمریكا و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با اینگونه پرونده‌سازی‌ها ماجرای خیانت‌بار و جنایت‌آمیز اقدام علیه كاروان آزادی را سرپوش بگذارند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: موضوع شكستن محاصره غزه و جلوگیری از یهودی‌سازی بیت‌المقدس،‌مبارزه درخشنده دنیای اسلام است كه مستمراً پیگیری خواهد شد و مجالس كشورهای اسلامی در حال آماده‌سازی كاروان جدیدی برای كمك به مردم غزه هستند و فلسطین قلب مسلمانان است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار