بازدید 11777
۶

واکنش احمد ابوالغیط به غنی سازی ۶۰ درصدی ایران

دبیرکل اتحادیه عرب درباره تصمیم ایران برای آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 15 April 2021

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از الشرق الاوسط، یک منبع مسئول در دبیرخانه عمومی اتحادیه عرب مدعی شد: «احمد ابوالغیط» معتقد است که این تصمیم تحولی خطرناک و گامی روشن به سمت توسعه سلاح هسته ای است و تردیدها درقبال اهداف واقعی برنامه هسته ای ایران بویژه در سایه عدم نیاز به سطح بالای اورانیوم غنی شده جهت استفاده صلح آمیز هسته ای را افزایش می دهد».

این منبع افزود:« این تحول تاسف برانگیز در راستای نقض تعهدات ایران در چارچوب توافق هسته ای قرار می گیرد» .

منبع یاد شده افزود: « بسیار مهم است که این مذاکرات تنها به موضوع هسته ای اختصاص نداشته باشد و به توافقی دست یافته شود که نگرانی های کشورهای عربی درباره سیاست های تنشزای ایران در منطقه و دخالت هایش در امور داخلی کشورهای عربی را از بین ببرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
خاک بر سر شما که اسمت را عرب و مسلمان گذاشتی پس چرا از بمب اتمی اسراییل ابراز نگرانی نمی کنید و بیشتر از تو خاک برسر ما که بخاطر شما نفهمها دهها سال مصیبت تحمل می کنیم
چند كلمه بشنويد از مادر عروس.
احمد ابوالغیط جان . فدای اون سر کچلت بشم . شما برید فعلا مو بکارید . اظهار نظر پیرامون برنامه هسته ای ایران پیش کش تون .
كشورهاى عربى ؟
بابا یارو اسم سانتریفیوژ را میشنوه مخش کلا"هنگ میکنه !!!!!! چه برسه نگران بشه !!!!
اینها برای این حرفها خیلی کوچیکن !!!!!!!!!!!!!!
این طوطی های دست اموژ امریکایی بهتر از خود امریکایی ها اهداف آنها را بیان می کنند نگران نباش ریست در مذاکرات حضور دارد دیگر ناراحت چی هستید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار