بازدید 26521
سخنان مهم رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت

غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده ۱۰۰ روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند

روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید...
کد خبر: ۱۰۴۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 14 April 2021

غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده 100 روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند

رییس جمهوری با بیان اینکه راه‌اندازی IR-۶ و غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود، گفت: اگر صهیونیست‌ها علیه ملت ما توطئه کردند، پاسخ خواهیم داد؛ اولین گام همین بود.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: همه کشور‌ها در یک موج بزرگی گرفتار شدند. بعضی فکر می‌کنند، چون عید نوروز بود و عده‌ای مسافرت رفتند، سبب شیوع بیشتر شده، در حالی که دنیا و کشور‌هایی هم که عید نوروز نداشتند گرفتارند. البته ترددها، دورهمی‌ها، مراعات نکردن همه تاثیرگذار است، اما دنیا با موج جدیدی مواجه شده و همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم و الان وقت شعار نیست و وقت عمل است.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان بار بسیار سنگینی بر دوش دارد، گفت: ما قدردان آن‌ها هستیم. آنان این کار عظیم و بزرگ را انجام می‌دهند. همه مسئولان در سراسر کشور مسئولیت بزرگی دارند و باید ما نشان دهیم همه اصولی که به ما گفته شده، آن‌ها را اجرا و پیاده کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌شود، گفت: شیوه نامه‌ها جزو واضحات است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا هر موقع که شیوه نامه‌های بهداشتی به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده، شرایط کشور در موضوع کرونا آرام شده است. اما هر موقع که شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ۵۰ و ۴۷ درصد و کمتر از آن رسیده، شرایط به هم ریخته است.

رییس جمهوری ادامه داد: من به عنوان فردی که در این موضوع مسئولیت دارم و از ابتدای موضوع مطلع بوده و همه آمار‌ها در دستم است و هر روز هم آمار را می‌خوانم، هیچ چیز جز این نیست. هر موقع که مراعات و رعایت شیوه نامه‌ها به ۸۵ درصد و ۹۰ درصد می‌رسد، همه چیز درست می‌شود. اما هم اینکه شیوه نامه‌ها رها می‌شود و توجه نمی‌شود و مقدار رعایت پروتکل‌ها به ۴۰ تا ۵۰ درصد می‌رسد، بار دیگر همه چیز به هم می‌ریزد. به عبارتی همه این مسائل دست خود مردم است. البته همه مسئولیت داریم و هیچ کس نمی‌تواند از این مسئولیت عبور کند، اما اساس کار این است که شیوه نامه‌ها را رعایت و اجرا کنیم.

وی اظهار کرد: باید جنگ اقتصادی را قطع و به ظلم پایان دهیم، برخی‌ها می‌گویند دست ظالم باید قطع شود؛ منتها کی؟ میگویند خوب نیست و در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد. بگذارید به تیر برسیم آن‌وقت خوب است. دست ظالم را باید فورا قطع کرد؛ تیر و مرداد ندارد. کسی که زندگی مردم را گروگان گرفته و در تهیه واکسن و مواد غذایی ما را اذیت می‌کند، باید دست او را قطع کرد.

وی افزود: بیش از سه سال است که فشار روی ماست. باید دست ظلمه را قطع کنیم و یک ساعت هم زودتر بتوانیم باید این کار را بکنیم. چرا از مذاکرات می‌ترسیم؛ چه چیزی در سر ما کردند؟ چرا از حرف زدن می‌ترسیم؟ مگر قرآن نمی‌گوید با کفار هم جدال احسن کنیم. چرا فرار می کنیم ما قدرتمندیم. خودمان را ضعیف نبینیم. می‌گویند رو به روی شما می‌دانید کیست آمریکاست. مگر آمریکا کیست ما قدرتمندیم و با او مذاکره می‌کنیم. در برجام با آن‌ها مذاکره کردیم و آن‌ها را سر جای خود نشاندیم.

رییس جمهوری اظهار کرد: ما توانمندیم، این‌قدر در توان ما شک نکنید. در تولید، در تکنولوژی پیشرفته، در قدرت نرم توانمندیم، در مذاکره هم توانمندیم. ما منطق قوی داریم و می‌توانیم دشمن را مجاب کنیم و سرجایش بنشانیم. مگر عراق هشت سال با ما نجنگید؟ وقتی لازم شد مذاکره کنیم، امام اجازه مذاکره داد و در شهریور ۶۷ در ژنو با عراق مذاکره کردیم.

وی گفت: مذاکرات دو سال ادامه داشت و بعد آن نامه‌هایی بود که صدام به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت که ایشان جواب داد. ما با آن آدم غدار که آن همه در ایران کشتار کرد، مذاکره کردیم بنابراین هرکس که می‌خواهد باشد، ما با آن مذاکره می‌کنیم.

روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید.

رییس جمهور گفت: انتخابات روز بسیار مهمی برای ماست. انتخابات بسیار ارزشمند است. حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است، اما هیچ جناحی و فردی حق ندارد زندگی و معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد. بگذارید مردم راحت باشند و زندگی کنند. بگذارید تحریم برداشته شود این به نفع انتخابات و حضور مردم در انتخابات است. این به نفع همه جناح‌هاست و هیچ جناحی ضرر نمی‌کند.

وی یادآور شد: ما عجله نداریم برای این که مذاکرات امروز باشد، فردا نباشد. این بستگی به طرف مقابل دارد. ما آماده‌ایم و حرف ما روشن است. آمریکا باید به همان شرایط سالی که برجام را امضا کردیم، یعنی سال ۲۰۱۵ برگردد. ما باید به تیرماه ۹۴ برگردیم. همان توافق و همان چیزی‌هایی که گفته شده اجرا شود. حرف ما روشن است. به محض این که آمریکا اجرا کرد و ما دیدیم درست و عملیاتی است بلافاصله ما به همه تعهداتمان عمل می‌کنیم؛ ما مشکلی نداریم.

روحانی اظهار کرد: این که امروز ما اعلام کردیم IR ۶ را در نطنز فعال خواهیم کرد یا غنی‌سازی را به ۶۰ درصد خواهیم رساند، این پاسخ خباثت‌های شماست. نمی‌توانید شما علیه ملت ایران توطئه و در نطنز جنایت کنید. ما دست شما را می‌بریم، وقتی جنایت کردید. دو دست شما را ما زدیم؛ یک با IR ۶ زدیم و یکی با ۶۰ درصد زدیم. معلوم است که ما نمی‌ایستیم.

رییس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: شما اگر می‌خواهید نسبت به فناوری صلح آمیز قانونی ایران که تحت نظارت آژانس است اخلال ایجاد کنید، ما باز هم در چارچوب عمل می‌کنیم. کار شما تروریسم هسته‌ای بوده است، اما کار ما قانونی است.

وی گفت: باید مقامات امنیتی، اطلاعاتی گزارشات نهایی را بدهند که البته ظاهر امر جنایت صهیونیست‌هاست. اگر صهیونیست‌ها علیه ملت ما اقدامی انجام دهند، ما پاسخ خواهیم داد که اولین پاسخ را گرفتند. اولین پاسخ این بود که شما اگر IR ۱ را دچار مشکل کردید، ما دیگر به جای آن IR ۱ نمی‌گذاریم بلکه به جای آن IR ۶ می‌گذاریم تا بفهمید که نمی‌توانید با این خباثت از این فناوری بازدارید.

روحانی افزود: ما می‌دانیم شما چه کار می‌کنید؛ شما می‌خواهید دست ما در مذاکرات خالی شود در حالی که ما با دست پرتر به مذاکرات می‌آییم. ما نمی‌گذاریم که دست ما خالی باشد.

رییس جمهوری ادامه داد: ما پاسخی که در نطنز دادیم این بود که جای IR ۱ ماشین‌های IR ۶ را به کار می‌گیریم. به جای غنی سازی ۳.۶۷ غنی سازی ۶۰ درصدی را انجام می‌دهیم. ما در برابر توطئه شما پاسخ می‌دهیم، اما در عین حال باز هم می‌گوییم فعالیت ما قطعا صلح آمیز و تحت نظر آژانس خواهد بود. ۶۰ درصد و ۲۰ درصد و ۳ و ۴ و ۵ درصد ما صلح آمیز خواهد بود و همه تحت نظر آژانس است.

وی تاکید کرد: هر روز که شما به تعهدات خود برگردید ما همان روز به عین برجام برمی‌گردیم. برجام هرچه گفته ما همان را انجام می‌دهیم، به شرطی که شما برگردید و ما ببینیم که واقعی است؛ یعنی در عمل نه در زبان، ما راستی‌آزمایی کنیم که این راستی‌آزمایی هم زمان نمی‌برد.

رییس جمهوری گفت: ما باید راستی‌آزمایی کنیم و این راستی‌آزمایی زمان زیادی نمی‌برد و طول نمی‌کشد. برخی‌ها راستی‌آزمایی را بلد نیستند، ولی ما راستی‌آزمایی را بلدیم. نیازی نیست شما برای راستی‌آزمایی غصه بخورید. ما راستی‌آزمایی را طراحی کرده‌ایم، وزیران ما راستی‌آزمایی را طراحی کرده‌اند و می‌دانیم راستی‌آزمایی چقدر زمان می‌برد، زمان زیادی نمی‌برد.

روحانی اضافه کرد: هر وقت راستی‌آزمایی کردیم، یعنی وزیر نفت ما گفت، نفت را می‌فروشد، و گفت کشتی من در جایی که باید پهلو بگیرد پهلو می‌گیرد، بیمه ما عنوان کرد، کار ما انجام می‌شود، بانک مرکزی گفت، پول ما آزاد است و به خوبی آن را جابجا می‌کنم، این موضوعی نیست و زمان زیادی نمی‌برد.

وی ادامه داد: وقتی ما دیدیم که واقعاً درست عمل می‌کنند و همانطور که می‌گویند به تعهداتشان درست عمل می‌کنند، ما هم بلافاصله به تعهداتمان عمل می‌کنیم و به همه تعهداتمان برمی‌گردیم و این کار انجام خواهد شد.

رییس جمهوری بیان کرد: مسیری که ما امروز در پیش گرفتیم، مسیری است که مردم ما می‌خواهند، ما نماینده مردم هستیم، رییس جمهور منتخب مردم است، ۲۴ میلیون رای با رییس جمهوری سخن می‌گوید، ۷۳ درصد مردم که در انتخابات شرکت کردند با رییس‌جمهوری و با دولت حرف می‌زنند و ما خواست و نظر مردم را تا روز آخر و لحظه آخر اجرا و عملیاتی می‌کنیم.

رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: برخی می‌گویند از زمان این دولت ۱۱۰ روز باقی‌مانده است، حالا ۱۰۰ روز یا ۱۰روز، یا یک ساعت مانده است، ما همانطور که در ماه اول عمل کردیم در ماه آخر هم عمل می‌کنیم. ما تحریم را در ۱۰۰ روز اول شکاندیم. اگر بگذارید در ۱۰۰ روز آخر هم یک بار دیگر تحریم را می‌شکنیم، شما دست ما را باز بگذاریم، ما مشکلی نداریم و این کار را انجام می‌دهیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: قرار ما با همه وزیران، معاونان و مسئولین این است که تا لحظه آخر فعالیت کنیم و خواهید دید ما در تمام پنجشنبه‌های پیش روی، افتتاح‌های مهم داریم، همین پنج‌شنبه یعنی فردا هم افتتاح‌های بسیار مهمی داریم که مربوط به وزارت نفت است و فردا هم یک رقم بزرگی افتتاح را شاهد خواهید بود.

روحانی با اشاره به افتتاح‌های صنعت، برق و آب گفت: در بخش آب و برق در همین مدت کوتاه باقی‌مانده دولت تا ماه مرداد که ماه پایانی این دولت است، ۱۷۳ طرح مهم افتتاح خواهد شد. از جمله ۵ سد ملی را تا مرداد افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح نیروگاه حرارتی، تصفیه‌خانه آب و فاضلاب گفت: ۱۰ نیروگاه حرارتی، ۱۳ تصفیه‌خانه آب و ۱۹ تصفیه خانه فاضلاب همه این‌ها را در همین مدت افتتاح کردیم و در بخش‌های دیگر هم، این کار را انجام خواهیم داد.

رییس جمهوری با بیان اینکه دولت خود را متعهد می‌داند به وظایفی که بر دوش دارد عمل می‌کند، تصریح کرد: چارچوب مذاکرات ما را رهبر انقلاب اسلامی به خوبی و روشنی مشخص کرده‌اند و ما در همان چارچوب فعالیت خودمان را ادامه می‌دهیم.

روحانی گفت: طرف بدهکار ما عمدتا آمریکاست. آمریکایی‌ها بیایند به تعهدات خودشان عمل کنند و دست از تحریم بردارند؛ خواهند دید که ما هم بعد از راستی‌آزمایی که انجام می‌دهیم به همه تعهداتمان بازخواهیم گشت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۵۷
اولا شرارت نیست عملیات خرابکاری توسط اسراییل است ثانیا بدلیل ضعف عوامل داخلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بالاخره ساختن بمب اتمی حرام است یا حلال ؟
چون غنی سازی ۶۰ درصد فقط برای ساختن بمب کاربرد دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
چرا من رای منفی میدم به این نظر ثبت نمیشه؟
یعنی تابناک رای ها را هم سانسور میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بمب اتم!!!!
دانشت را بالا ببر اول و ادبیات رسانه های دشمن خودت را تکرار نکن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آقای ناشناس کارشناس بمب اتم!! تو کارشناس کی بودی!!!!!؟
برو درسهاتو بهتر بخون
پس کی میره این جناب روحانی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آقای روحانی کی بود که می گفت کرونا تحت کنترل است بروید سفر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مثلا" اگه این بره چه اتفاقی میافته اوضاع دگرگون میشه ؟؟؟ وضع کشور عالیه میشه ؟؟؟ مشکل از جای دیگه است عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
سخنان مهم رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت!!!

همه چیز عالی !!!
من چقدر خوشبختم!!!
علی برکت الله!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دانشمند 60 درصد برای پیشران بمب یه کوچولو بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکل از دولت ها هستند که اصلاح ساختاری را اجرا نمی کنند و به شکل علمی اقتصاد را اداره نمی کنند
چقد به مردم خودت تیکه میندازی چرا با منتقدین دشمنی نود درصد حرفاشونم که درست از اب دراومد تا کی لج بازی ..
چه اندازه صبر ؟ صبر برای چه ؟ اخه مردم برای چه چیزی باید زجر بکشند ؟ انرژی هسته ای به چه درد مردم فقیر و گرسنه میخورد
پاسخ ها
زبل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
انرژی هسته ای بدرد نمی خورد ولی مسولان بی تدبیر و بی کفایت بدرد می خورند.
طاهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خداوکیلی خیلی بیسوادی که میگی انرژی هسته ایی به چه درد میخوره .. مال کدوم قرنی عزیز ..برقرار باشی جون دل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اینها مال قرن 19 هستند که می گفتند نفت به چه دردی می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
میگن انرزی هسته برای درمان بیمارها استفاده میشه . برادر من اقای یا خانم طاهری انرزی هسته و تحریم ان داره تمام ایران از گرسنگی میکشه و جوانان از بیکاری معتاد میشوند یا خودکشی می کنند و یا از ایران فرار می کنند و شما هنوز میگین انرزی هسته ای لازم داریم . نیرورگاه هم که به کل از مدار خارج شده . ضرر هسته ای شدن بیشتر از فایده آن برای مردم هست
رییس جمهور گفت: انتخابات روز بسیار مهمی برای ما است. انتخابات بسیار ارزشمند است.حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است اما هیچ جناحی و فردی حق ندارد زندگی و معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد. بگذارید مردم راحت باشند و زندگی کنند. بگذارید تحریم برداشته شود
آقای روحانی هیچ کس مثل شما و دولت بی تدبیرت زندگی ومعیشت مردم را دراین 8سال به گروگان نگرفته شما بگذارید مردم راحت باشند وزندگی کنند!
فقط کلمات شیک وگفتار درمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دیگر جواب نمی دهد
کسی از مذاکره نمی ترسد.
ایشان و تیم سیاسی تبلیغاتی دولت اظهاراتی عجیب میکنند.
بحث مذاکره بحث شرایط مساوی طرفین است که طبق گفته اقای فریدون عباسی ۵۰ درصد نطنز وقتی اسیب دیده ان وفت دست مذاکره کنندگان باز است؟؟؟؟
هیچ کس مخالف رفع تحریم نیست منتهی اینکه اقایون دولتی باز ادعای اینکه فقط دولت میخواهند رفع تحریم شد هم عجیب است.
اقای روحانی مذاکرات ژنو در سال ۸۴ را بیاد داشته باشید که اخرین باری بود که شما به عنوان مذاکره کننده ان زمان تیم هسته ای رفتید و اروپایی ها حرفهای نامربوط زدند و از بسته ویژه مشوق های اقتصادی شان میگفتند و همچنین گفتندتا بعد از روی کار امدن دولت جدید در ایران (انتخابات ۸۴)کاری نخواهند کرد که در نهایت منجر به رفع فک پلمپ تاسیات نطنز در اواخر زمان دولت اقای خاتمی شد.
بروید مدام مذاکره منتهی باید دست طرف ایرانی هم پر باشد.
وقتی که دانشمند اتمی ایران را ترور کردند گفتند دام برای عدم مذاکره و رفع تحریم و بایدن تا الان وقت کشی کرد.
الان هم با اتفاق رخ داده باید منتظر بازی جدید انها باشید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آقای روحانی کسی از مذاکره نمی ترسد از مفت فروشی می ترسیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آن وقت 50درصد را کجا آوردی از سخنانش؟
در ضمن ایشون مگر بازدید میدانی هم کرده؟
کشت ما رو با این وعده های 100 روزه
سلامی مخصوص 100روزه ای به رئیس جمهور خودمون

اقای رئیس جمهور اگر از اهالی ...بودید

حق میدادیم که اینگونه سخن بگوئید

اما حالا که اهل سمنان هستید

نبایستی اینگونه سخن بگوئید

مگر انکه دوست دارید مردم را در این اخر دوره ای و نبود مرغ و روغن

کمی بخندانید تا با خاطره خندان دوره تان را به پایان برسانید. ان شاء الله
بابا به خدا از اولش هم مردم میدونستند و میگفتند در تضمیمات کلان کشوری اقای روحانی یا هر رییس جمهور دیگه هیچکاره هستند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
وقتی کار را خراب می کنیم رییس جمهور هیچکاره است اما اگر کارخوب پیش برود ...
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دیگه چه اختیاری می خواستند و نداشتند؟؟؟؟ اگر برفرض هم اختیاری نداشتند چرا رئیس جمهور می شوند و اگر نمی دانند که اختیاری ندارند چرا ناآگاهانه وارد کاری می شوند که اطلاعاتی در موردش ندارند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خخه همین شخص تو دهانتان انداخته
در ضمن هیچ کاره است رباست جمهوری؟ بسیار خوب اصلاح طلبان دست از سر مردم بردارید و آشوب و تحریم را خواستار نباشید
کسی از مذاکره نمی ترسد اما تیم مذاکره شما در برجام همه چیز را داد و هیچ نگرفت حالا نگرانی از این است که دوباره کلی امتیاز بدهیم و هیچ چیز بدست نیاوریم. فقط هزینه رفت و امد هیاتهای ایرانی به وین و یا هر جای دیگر در این موقعیت کشور برای مردم بار سنگینی است چه رسد به اینکه مثل برجام دوباره تاسیسات هسته ای را تعطیل کنیم و بعد با صرف هزینه های بسیار بخواهیم راه بیاندازیم. درواقع ترس از مذاکره کنندگان است که سابقه خوبی ندارند ونه اصل مذاکره. در صدر اسلام هم مذاکره شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
شما تیم معرفی کن.
شیوه نامه ها را چه کسی رعایت نمی کند؟ شما خودتان در ایام نوروز جاده ها را باز کردید!!!!!!!! شما خودتان ادارات را کنترل نمی کنید و مردم مجبورند برای کارهایشان مراجعه حضوری داشته باشند!!!!!!!!!!! شما خودتان هر روز گرانی را دامن می زنید و از مردم می خواهید از خانه بیرون نیایند ویا کسب و کارشان را تعطیل کنند ولی فکر نمی کنید که مردم از کجا باید بیاورند بخورند!!!!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله.
شما با مذاکره مشکلی ندارید ولی مردم با شما مشکل دارند!!!!!!!!!! علی برکت الله.
سلام،منظور کدام تحریم ها بود که در صد روز اول شکسته شد؟،اگر تحریم ها در صد روز اول شکست،پس الان در صد روز آخر قراره چه تحریم هایی شکسته بشه!؟
گوینده این جمله "هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد" خودش دقیقا داره همین کارو میکنه.
با سلام واحترام
لطفا تلاش مضاعف کنید تا مذاکرات به نتیجه برسد وهرچه زودتر تحریم ها لغو شود.تا فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود ودراین ماه مبارک دل مردم شاد شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دو واحد اقتصاد کلان بخوان تا اینقدر سوتی ندی
ایشان همچنان روحیه مذاکره کنندگی که در اثر مسئولیتهای قبلی شان بوده را حفظ کرده اند.
یک سوال: چرا ترامپ یکسال قبل از خروج اش از برجام وقتی گفت بیایید مذاکره را جدی نگرفتید؟؟؟و تازه گفته بود حول نحوه اجرای همین برجام و تفسیر متفاوت جمهوری خواهان از برخی بندهای ان که در مذاکرات میشد انها را سر عقل اورد.
شما الان میگویید نگران نباشید مذاکرات طولانی خواهد بود ان وقت با همین سیاست نمیشد با ترامپ مذاکره کرد یا وقت خرید تا کشور دیرتر به نقطه کنونی و زیر بار تحریم برود؟؟؟؟؟؟
دمکراتهای امریکایی تیم مذاکره کننده هسته ای را گمراه کردند و فرصتهای زیادی را امورخارجه یکسال قبل از خروج‌امریکا از برجام و قبل از شروط عجیب ۱۲ گانه پمپئو (همان ۴ شرط جدید بلینکن)از دست دادیم.
اقایان فریدون عباسی و زاکانی حجم اسیب نطنز را بالا گفته اند و ماموران آژانس هم گزارش خواهند داد و گزارش انها به دست مذاکره کنندگان با ایران نمیرسد؟؟؟
خیلی حرفها زده میشه مردم فکر می‌کنند خدا رو شکر وضعیت خوب شد دیگه مشکلات تموم شد ولی عملا برعکسش اتفاق میوفته...گرفتاریم گرفتار
اکثر حقوقی ها بورس از مخالفین دولت هستن و بازار رو به این روز کشیدن که در انتخابات رای بیارن

خود محسن رضایی هم بطور غیر مستقیم اشاره کرد وقتی گفت این دولت توان رشد بورس رو نداره ولی ما درستش میکنیم

ما از دولت بیزاریم ولی از شما که سرمایه ی ملت رو گروگان گرفتین واسه انتخابات بیزارتریم
الان کی از کی نترسه؟ بلخره مملکت دست کیه؟ شما تصمیم گیری نیستی کیه ؟ گرگم به هوا بازی میکنید با مردم؟!
ما از تو می ترسیم که به خاطر غرب دانش کشور را بتن بریزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دانش فقط اتم بود؟؟
پاسخ اصلی عملیات در خاک اسرائیل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
هرکی نزنه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اونایی بودن که به خاطر اوضاع بد از کشور رفتن
شما که گفتی وعده صد روز ندادید چقد کذب
ناموسا به حرفهایی که میزنی خودت ایمان قلبی داری.
جناب روحانی ، جنابعالی از ماه مبارک رمضان و امن بودن و اخلاقی بودن این ماه معظم گفتید ولی بلافاصله حکمت عزت و مصلحت را با ترس و ترسو بودن مقایسه کردید ! مذاکره برای چه ؟ شما مانند دانش آموزی هستید که بدون مطالعه به دقایق پایانی امتحان نزدیک شده اید و کاغذ امتحان شما به جای آنچه که باید در آن نوشته شده باشد سراسر از ناسزاهاست . وقت تصحیح اوراق رسیده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عالی گفتید
اولا مردم نمیتوانند واکسن کرونا وارد کشور بکنند ووظیفه دولت است همیشه با زرنگی مردم را مقصر جلوه میدهید دوما تا دشمنی ما با امریکا ادامه دارد ودر صدد رفع اخنلافات بصورت ریشه ای نیستیم نه بر جام ونه هیچ پیمان فی مابین دیگری به نتیجه مطلوب نخواهد رسید در دعوا کسی حلوا خیرات نمی کند
هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جنابآقای روحانی فعلاً که ملت گروگان خودروساز ، روغن فروش ، سبزی فروش ، یک مشت دلال از خدا بی خبر و ... هستند !
خخخخ الاً اورانیوم 60 درصد غنی شده به چه درد ما می خوره؟ حداقل اورانیوم 20 درصد رو میشه به میله های سوخت تبدیل کرد و در راکتور تهران و بوشهر استفاده کرد. اما اورانیوم 60% به هیچ دردی نمی خوره و فقط برای گروکشی سیاسی مفیده.
مطمئن باشید در این مدت باقی مانده اگر مشکل تحریم ها حل نشود با آمدن دولت بعدی نه تنها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بلکه با این افراد تازه کار اوضاع بدتر هم خواهدشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دو واحد اقتصاد کلان بخوان
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
برای چی باید تحریم ها را بردارند چون اورانیم ۶۰ در صدی تولید می کنیم و یا خیلی قوی هستیم واز مان ترس دارند!؟
پاسخ حمله به تاسیسات هسته‌ای غنی سازی ۶۰ یا۹۰ درصد نیست اینکه حق طبیعی ايران است بلکه مقابله به مثل است که وزارت خارجه با اطلاع رسانی به سازمان ملل و سایر سازمان‌ های بین المللی در صورت عدم محکومیت این عمل تروریستی در بالاترین سطح ومحکومیت در شورای امنیت سازمان ملل مسؤلیت عواقب آن به عهده آنها خواهد بود و تا زمانیکه تکلیف سلاح‌های هسته‌ای رژیم تروریست صهیونیستی مشخص نشده منطقه و جهان‌ روی آرامش را نخواهد دید
سلام، آقاي رئيس جمهور محترم، شما فقط صحبت مي كنيد در اين مدتي كه شما دبير شوراي امنيت ملي بوديد و نيز در چهار سال اولي كه دولت شما فقط مذاكره كرده است، هيچ بدست نياورديد حتي متن برجام را كارشناسان نخواندند و يا خواندند و وارونه القا كردند. تلاش چندين ساله دانشمندان را با بتون ريزي تجهيزات به تاراج دادي و ذلت باري كه الآن در وين داريد مذاكره مي كنيد، ما را مجددا همين غرب نامرد تحريم كردند نظنز ما را بخاطر گراي غلط خراب كردند. شما با چه روئي اين سخنان را بيان مي كنيد. اگر به فكر منافع ملت نيستيد و فقط به فكر منافع حزب هستيد، خدائي وجود دارد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی