بازدید 4973

لغو دورکاری کارمندان تخلف است

کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 12 April 2021

در سازمان تامین اجتماعی شاهد بودیم که کارکنان حتی از موضوع دورکاری اطلاع نداشتند و در برخی قسمت‌ها نیز برخی افراد از ماسک استفاده نمی‌کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا در حاشیه بازدید خود از دستگاه‌های دولتی به خبرنگاران گفت: با توجه به شکایات متعدد مردم امروز از سه دستگاه ملی پرتردد تهران از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی بازدید سرزده انجام شد.

وی اظهار داشت: علت انتخاب این دستگاه‌ها برای بازدید، نارضایتی‌های شهروندان بود که گزارش‌های آن‌ها به استانداری ارسال شده بود.

به گفته معاون استاندار تهران، این نارضایتی‌ها مربوط به دستگاه‌های زیرمجموعه یعنی بانک ها، ادارات مالیات و شعب تامین اجتماعی بوده که امروز به ستاد‌های مرکزی آمدیم که بعضا شاهد عدم رعایت دورکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در سازمان تامین اجتماعی شاهد بودیم که کارکنان حتی از موضوع دورکاری اطلاع نداشتند و در برخی قسمت‌ها نیز برخی افراد از ماسک استفاده نمی‌کردند که تذکر جدی به مدیرعامل سازمان داده شد.

عباس پاشا خاطرنشان کرد: بی تردید پاسخگویی در این موارد و بروز تخلفات بر عهده معاونین توسعه منابع انسانی است که امروز در بازدید از سازمان تامین اجتماعی چهار نفر از متخلفین به تخلفات اداری معرفی و گزارش موضوع نیز به استاندار و ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی تقاضا می‌شود پروتکل‌ها را به صورت جدی در این شرایط ویژه رعایت کنند تا با همکاری و همدلی یکدیگر این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و قطعا در این راستا با متخلفین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون مماشات و با جدیت برخورد خواهد شد.

معاون استاندار تهران یادآور شد: قطعا از این شرایط عبور خواهیم کرد و با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار داریم در کنار حفظ سلامت مردم انجام امورات اداری در دستگاه‌های دولتی نیز مهم است و رضایتمندی مردم از ارایه خدمات در دستگاه‌های دولتی نیز مهم است.

به گفته وی، در مجموع رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های دولتی مناسب د رضایت بخش است و قطعا این بازدید‌ها از ادارت همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی