بازدید 29027

بیانیه سپاه درباره تعرض به بيت آيت‌الله نوری

از فتنه‌گران كج‌انديش غافل و عناصر دون صفت و پست آنان، اين‌گونه اعمال جاي تعجب ندارد؛ چراكه اصولا موجوديت نفاق و فتنه بر پايه‌ رذائل و پستي‌ها و زشتي‌ها استوار شده است. اما اين حادثه از آن جهت حائز اهميت است كه روشنگر بسياري از حقايق پشت پرده فتنه مي‌باشد.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۶ 15 June 2010
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با صدور بيانيه‌اي تعرض برخي به بيت آيت‌الله العظمي نوري همداني را محكوم كرد.

به گزارش ایسنا در اين بيانيه آمده است:

پس از شكست‌هاي مفتضحانه و پي‌درپي فتنه‌گران منافق در برابر بصيرت و ولايتمداري ملت رشيد ايران اسلامي، عناصر خودفروخته فتنه‌گر كه مانند غريق به هر چيزي براي نجات خود متوسل مي‌شوند، اين بار خيانت و رذالت را تمام كرده و در حركتي رذيلانه و خفت‌بار به بيت فقيه بزرگوار و عظيم‌الشان جهان تشيع حضرت آيت‌الله العظمي نوري همداني « حفظه الله تعالي» تعرض كرده و با پرتاب كوكتل مولوتوف به داخل منزل معظم له، موجب شكسته شدن شيشه‌هاي منزل ايشان و همچنين آتش‌سوزي در بيت اين فقيه وارسته و مدافع حريم ولايت شدند.

البته از فتنه‌گران كج‌انديش غافل و عناصر دون صفت و پست آنان، اين‌گونه اعمال جاي تعجب ندارد؛ چراكه اصولا موجوديت نفاق و فتنه بر پايه‌ رذائل و پستي‌ها و زشتي‌ها استوار شده است. اما اين حادثه از آن جهت حائز اهميت است كه روشنگر بسياري از حقايق پشت پرده فتنه مي‌باشد.

در حقيقت اين واقعه اثبات كرد كه دلارهاي آمريكايي و صهيونيستي استكبار جهاني، محل هزينه شدن خود را در اين زمان در آتش زدن و تعرض به بيوت و حريم مقدس مراجع معظم تقليد يافته‌اند كه دفاع از ولايت، خصلت هميشگي آنان است و همه اين اعمال وحشيانه و سبعانه به جهت لجاجت و عناد و دشمني و شدت كينه‌اي است كه با ملت و خصوصا علما و مراجع ولايي و پيرو خط ولايت دارند.

در واقع شدت ضربه و سيلي محكم ملت كه در حقيقت دست قدرت، انتظام خداست، بر چهره‌ منافقان فتنه‌گر و بازيچه دست بيگانه، به قدري موثر و كوبنده و گيج كننده بوده است كه همه عناصر اردوگاه فتنه را به خذلان و جنون كشانده است تا جايي كه هر روز پرده‌اي از اين حماقت و جنون را به دست خويش در برابر ديدگان حيرت زده همگان به تماشا مي‌گذارند.

فرماندهان، مديران، كاركنان، بسيجيان ولايتمدار سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اكنون بر اين حقيقت مسلم تاكيد مي‌ورزند كه عناصر سخيف و پليد فتنه‌گر، در برابر بصيرت روزافزون و همه‌جانبه ملت رشيد ايران، به اوج خود باختگي، خباثت، حمايت و رذالت خويش رسيده‌اند و دليل محكم اين ادعا نيز تعرض احمقانه و وحشيانه به حريم بيوت مراجع تقليد است.

اما بايد گفت كه فتنه‌گران به جهت حماقت ذاتي خويش، از اين حقيقت ناب غافلند كه پيوند آحاد ملت اعم از مراجع معظم تقليد، علما، دانشجويان، كارگران، فرهنگيان و همه اقشار مردم زمان‌شناس و ولي‌شناس با امام و مراد و رهبر فرزانه و حكيم خود، يعني حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي « مدظله العالي» به حدي والا و محكم است كه حاضرند در راه عشق به ولايت همه هستي خويش را آگاهانه و خالصانه فدا كنند.

سپاه تهران بزرگ همگام با آحاد ملت با بصيرت ايران اسلامي، فرجام و آخرين منزلگاه دنيوي عناصر لجوج و خباثت‌آلود فتنه را زباله‌دان تاريخ مي‌داند؛ چراكه در جهنم خفت و غفلت خويش سرگردانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
واقعا که بی حرمتی به بیوت مراجع عظام حضرت ایت الله صانعی حفظه الله تعالی ومرحوم مغفور ایت الله منتظری و ایت الله نوری کارمنافقین است
راستي ياد اوري کنم دو مرجع ديگر هم بودند که وحشيانه به اونا حمله شد سپاه که خودشو در امنيت کشور ميبينه کجا بود چرا امنيت بر نگشت
فقط به یک مرجع اهانت شده در این چند روز ؟
آقایان مگر صلاحیت تشخیص مراجع را دارند که یکی را مرجع و دیگری را مرجع نمی دانند ؟ بعد هم شاکی از وضعیت اسلام در کشور می شوند ! وقتی خود سپاه اینگونه عمل می کند و در دفاع از مراجع مسائل سیاسی را دخیل می کنند په انتظاری از مردم عادی دارید؟
کشتی که سوراخ می شه همه با هم غرق می شن، کاشکی از اول جلو حمله به بیت علما رو می گرفتن
بهتر بود این بیانیه درارتباط با محکوم کردن ومقابله با اصل چنین اعمال خائنانه واحمقانه صرف نظر ازاینکه درمورد کدام یک از روحانیون ومراجع دینی صورت می گیرد صادر شود تاکار به اینجاها نکشد.متاسفانه از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین بر می آید که با این رویداد ناگوار برخورد گزینشی ودوگانه دارند که بسیار خطرناک وناکارآمداست.
ببخشيد چرا در اين بيانيه خبري از تهاجم به بيت آقاي صانعي نيست
اگر این تحلیل درست باشه ، واقعه حمله به بیت آیتالله صانعی باید از محل یک ملیاردواندی که معلوم نیست کجا رفته ، هزینه شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار