بازدید 6424

رضايي : در صورت نياز به غزه مي روم

ملت ايران همواره نشان داده كه در دفاع از مظلوم حتي در آنسوي دنيا آماده است چرا كه اين اقدام را از آموزه هاي ديني خود مي داند. وي ادامه داد : در صورت نياز به غزه مي روم و تمام تلاشم را در دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع غزه انجام خواهم كرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۹ 15 June 2010
در صورت نياز به غزه مي روم و تمام تلاشم را در دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع غزه انجام خواهم كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دكتر محسن رضایی، در جمع اعضاي شوراي مركزي حاميان ولايت گفت: در صورت ادامه حركات غير انساني رژيم صهيونيستي كاروان كشتي هاي حامل دارو و غذا با پرچم هاي الله اكبر از ايران و جهان اسلام در ماههاي آينده به سمت غزه به حركت در آيند .

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه اقدامات غيرانساني رژيم صهيونيستي خشم دولتها و ملتهاي مستقل را در پي خواهد داشت گفت : جبهه كشورهاي مستقل در مقابل اقدامات وحشيانه اين رژيم هر روز گسترده تر خواهد شد و بالطبع اقدامات آنها نسبت به مسائل غير انساني صورت گرفته در غزه امري طبيعي است.

دكتر رضايي با بيان اينكه اين روزها كشتي‌هاي كمك هاي دارويي و غذايي از نقاط مختلف دنيا به غزه اعزام خواهند شد اظهار داشت : كشتي‌هاي كمك رساني از ايران و كشورهاي جهان اسلام بايد بيشتر از ديگر نقاط جهان باشد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، هوشياري كشورهاي منطقه در خروج غزه از بحران پيش آمده توسط رژيم صهيونيستي را ضروري دانست و گفت: كشورهاي منطقه بايد با وحدت و همدلي ضمن كمك به مردم غزه با هوشياري جبهه واحدي را براي مقابله با اقدامات رژيم صهيونيستي تشكيل دهند.

وي ادامه داد : هر اقدامي كه در جهت فاصله انداختن بين كشورهاي اسلامي و منطقه صورت گيرد، منافع رژيم صهيونيستي و كشورهاي فرامنطقه‌اي را تأمين خواهد كرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس در مورد حضور افراد و شخصيت هاي ميهن اسلامي به غزه گفت : ملت ايران همواره نشان داده كه در دفاع از مظلوم حتي در آنسوي دنيا آماده است چرا كه اين اقدام را از آموزه هاي ديني خود مي داند. وي ادامه داد : در صورت نياز به غزه مي روم و تمام تلاشم را در دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع غزه انجام خواهم كرد.

دكتر رضايي با اشاره به صدور قطعنامه تحريم در شوراي امنيت عليه ايران گفت: كشورهاي زورگو يكبار ديگر تحریم جدیدی را علیه ایران در شورای امنیت به تصویب رساندند اما بايد بدانند كه ملت ايران از آرمان هاي خود عقب نشيني نخواهد كرد.

وي ادامه داد: با حفظ وحدت و هماهنگي نيروهاي انقلاب و حركت با منطق و تدبير مسئولان، نه تنها ايران اسلامي آسيبي نخواهد ديد بلكه به قله پيشرفت و توسعه نيز نزديكتر خواهد شد.

وي با بيان اينكه مسئولان كشور نبايد تابع شرايط احساسي شوند گفت: مسئولان بايد ضمن تحليل منطقي از شرايط بوجود آمده، با ابتكاراتي، ملت ايران را از اين مرحله پيچيده عبور دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر