بازدید 8987
۵

تصمیمات ستاد ملی کرونا سیاسی بود

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات مسؤولان در ستاد ملی کرونا به جای توجه به نظرات کارشناسی، رنگ و بوی سیاسی داشت.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 12 April 2021

به گزارش «تابناک»، مهرداد ویسکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: سال گذشته پس از شیوع بیماری کرونا در کشور بری اینکه مدیریت جامعی با استفاده از نظرات کارشناسانه ایجاد شود ستاد ملی کرونا در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شکل گیری ستاد کرونا در کشور تصمیم گیری با استفاده از نظرات کارشناسی است، افزود: در روزهای انتهایی سال گذشته وزیر بهداشت و کارشناسان این وزارتخانه بارها در مصاحبه‌های خود بر تشدید شیوع کرونا در کشور در صورت اعمال محدودیت‌های جدی در ایام تعطیلات هشدار داده بودند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه شاهد بودیم در هنگام تعطیلات عید مسئولان ارشد ستاد ملی کرونا به خصوص رئیس جمهور از نظر کارشناسی مسئولان وزارت بهداشت استفاده نکردند و تصمیم گیری‌های آنان بیشتر رنگ و بوی سیاسی می‌داد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه مجموعه نظام جمهوری اسلامی در صورت استفاده از نظرات کارشناسانه اختیارات زیادی به ستاد ملی کرونا داده است، تصریح کرد: در صورتی که در تصمیم‌گیری‌های این ستاد به جای استفاده از نظرات کارشناسان حوزه بهداشت و درمان به مسائل سیاسی توجه شود مسئولان این ستاد باید در برابر سهل انگاری که در حق مردم انجام داده‌اند پاسخگو باشند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: شکایتی که نمایندگان مجلس طی روهای اخیر از رئیس جمهور کرده‌اند مربوط به این است که بر اساس قانون شخص اول دولت بایستی مصوبات مجلس را به ارگان‌های دولتی ابلاغ کند اما طی یک سال گذشته شاهد کوتاهی‌ها و تخلفاتی در این زمینه بوده‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
نه به همه مسولين
ستاد ملی کرونا رو نداشتیم کمتر مبتلا و کشته داشتیم
اگه این ستاد رو نداشتیم وزارت بهداشت می گفت عید راه ها ببندید. ناجا می بست و ...
خلاصه اینقدر تلفات نداشتیم!!!!!
ما همه چیزمان سیاسی است دین و ایمان و لباس و تخصص و ......
کاملاااااااااااااااااااااااااااااااا
ما سیاسی ترین کشور دنیا هستیم همه چیزمان و همه مردممان و هر اتفاق زندگیهامون مملو از سیاست است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان