بازدید 13601
۱
شوک به قرمزها در آستانه پروار به هندوستان؛

مدافع پرسپولیس کرونا گرفت و از آسیا جاماند

ابتلای سعید آقایی به کرونا بدترین خبر ممکن برای یحیی گل‌محمدی،  هواداران پرسپولیس و سایر اعضای کادرفنی باشگاه است چون در پست او قرمزها با خلأ مواجه هستند. نادری و انصاری در اول و وسط فصل جاری پرسپولیس را ترک کردند
کد خبر: ۱۰۴۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 10 April 2021

پرسپولیس یکی از مهمترین مهره های خود را ساعتی قبل از سفر به هندوستان از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتلای سعید آقایی به کرونا بدترین خبر ممکن برای یحیی گل‌محمدی،  هواداران پرسپولیس و سایر اعضای کادرفنی باشگاه است.

مدافع چپ کلیدی قرمزها به دلیل ابتلا به کرونا از سفر به گوا جا ماند. این خبر تایید نشده ای است که از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد، خبری که هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی منتشر نکرده است اما به گفته یک منبع آگاه سعید آقایی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهد. در حالی که پرسپولیس تا ساعاتی دیگر عازم گوا است، نزدیکان این باشگاه می گویند سعید آقایی از این سفر جا ماند.

مدافع پرسپولیس کرونا گرفت و از آسیا جاماند

گفته می شود تست کرونای سعید آقایی مثبت شده و این بازیکن فعلا نمی تواند پرسپولیس را در سفر به هند همراهی کند. بازیکنان پرسپولیس دیروز تست کرونا دادند و امروز در آستانه سفر با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش سعید آقایی شوکه شدند.

مربیان پرسپولیس امیدوار هستند تست های بعدی آقایی منفی باشد و این بازیکن بتواند با ارائه دو تست منفی متوالی مجوز سفر به گوا و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

در حالی که اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به گوا در فرودگاه حضور دارند، خبر مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی شوک به این تیم است. پیش از این فرشاد فرجی هم به دلیل مشابه سفر به هند را از دست داده بود. فرجی قرار است با چند روز تاخیر همراه جعفر سمیعی به گوا سفر کند. پرسپولیسی ها امیدوار هستند تا آن زمان مشکل سعید آقایی هم حل شود و این بازیکن هم همراه مدیرعامل و مدافع جدید تیم، به جمع سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بپیوندد.

اطرافیان باشگاه پرسپولیس خبر مثبت شدن تست سعید آقایی را تایید کردند اما باشگاه پرسپولیس منتظر است بعد از پرواز تیم به گوا، این خبر را به صورت رسمی منتشر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اللهم اشف کل مریض
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار