بازدید 6949
۱

عبور بیت‌کوین از مرز ۶۱ هزار دلار

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 10 April 2021
 

به گزارش تابناک، قیمت بیت کوین در معاملات روز شنبه روند افزایشی را دنبال کرد و در عرض کمتر از ۵ ساعت از حوالی ۵۸ هزار دلار به بالای ۶۱ هزار دلار رسید.

پیک قیمتی قبلی بیت‌کوین در ۱۴ مارس یعنی حدود ۳ هفته پیش اتفاق افتاده بود، که این ارز دیجیتال نتوانسته بود مرز ۶۱ هزار دلار را پشت سر بگذارد. بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ هزار و ۶۵ دلار گزارش شده، که با بیشترین قیمت همه دوران این ارز دیجیتال، یعنی ۶۱ هزار و ۷۱۲ دلار ۶۴۷ دلار فاصله دارد و حدود یک درصد از آن کمتر است.

ارزش بازار بیت‌کوین در حال حاضر حدود یک تریلیون و ۱۳۵ میلیارد دلار گزارش می‌شود که حدود ۴.۵ برابر سرمایه بازار دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا یعنی اتریم است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۳ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۳.۷۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۰.۱۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۳.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۱ فروردین را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 60,701 ۱,۵۸۱,۵۱۰,۱۵۴
اتریوم 2,172 ۵۶,۵۹۱,۹۰۰
بایننس کوین 481.09 ۱۲,۵۳۴,۲۸۸
ریپل 1.09 ۲۸,۳۱۵
تتر 1 ۲۶,۰۶۸
کاردانو 1.24 ۳۲,۳۸۱
پولکادات 42.35 ۱,۱۰۳,۴۱۹

گفتنی است؛ نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حالا همه میرن بیت کوین میخرن داستان بورس تکرار میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان