بازدید 10675
درسی که مدیر مستعفی روابط عمومی به عزیزی خادم داد

نامه کوتاه و جالب جوادی درپی استعفا از فدراسیون فوتبال

علی جوادی با انتشار پیامی صریح در صفحه شخصی خود به صورت قطعی از پایان همکاری اش با فدراسیون خبر داد و به این ترتیب مشخص شد که او از تیم عزیزی خادم فاصله گرفته و حاضر نشده با این جمع همراه شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 09 April 2021

علی جوادی یکی از معدود انتصاب های عزیزی خادم در مدت کوتاه ریاستش در فدراسیون فوتبال تاکنون، بوده که صدور حکم ریاست روابط عمومی برای او هیچ انتقادی را در پی نداشته است اما همین یک مورد نادر نیز ترجیح داد بعد از حواشی اخیر امضاهای شهاب الدین ، عطای کار را به لقایش ببخشد و از ساختمان سئول خداحافظی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه رئیس فدراسیون فوتبال امروز در برنامه تلویزیونی با استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی این فدراسیون مخالفت کرده بود، جوادی با انتشار پیامی از خداحافظی زودهنگامش با این مجموعه خبر داد تا نشان دهد برای کار با روسایی که مسیر اشتباه می روند، مهدی تاج و عزیزی خادم برایش فرقی ندارند.

خبر استعفای مجدد علی جوادی از مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال دو سه روزی است که منتشر شده و بین اهالی رسانه بازتاب داشته است. داستان گویا این است که بعضی از تصمیمات شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی، عامل این استعفا بوده و جوادی به عنوان سخنگوی فدراسیون نتوانست در مقابل پرسش های همکاران خبری خود از این انتصاب دفاع کند.

نامه کوتاه و جالب جوادی درپی استعفا از فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و تاکید کرد که باوجود استعفای جوادی، با این استعفا موافقت نشده است و البته روی عنوان سرپرستی در حکم جوادی تاکید کرد که مذاق سردبیر باسابقه روزنامه های ورزشی خوش نیامد.

دقایقی بعد از این صحبت‌های عزیزی خادم، علی جوادی با انتشار پیامی صریح در صفحه شخصی خود به صورت قطعی از پایان همکاری اش با فدراسیون خبر داد و به این ترتیب مشخص شد که او از تیم عزیزی خادم فاصله گرفته و حاضر نشده با این جمع همراه شود.

جوادی نوشت:

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش / ‏بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش.

آنچه صلاح فوتبال بود گفتم، چون دلم بیش از هر چیز برای ایران می‌سوزد. برخلاف خیلی‌ها به فکر منافع خودم نبودم و مصلحت فوتبال اهمیت ویژه‌ای برایم داشت. زمان بهترین قاضی است. برای تیم ملی و فوتبال کشورم، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی