بازدید 9255
۴

نساجی از داور بازی با پرسپولیس شکایت کرد

کد خبر: ۱۰۴۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 08 April 2021

موضع رسمی باشگاه نساجی درباره قضاوت داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پیش از برگزاری کنفرانس خبری مربی نساجی اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد. در جریان این مسابقه اعضای کادر فنی نساجی در صحنه‌هایی نسبت به عملکرد محمدحسین زاهدی‌فر که داور مسابقه بود، اعتراض داشتند.

در پایان بازی و پیش از برگزاری نشست خبری مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی، موضع رسمی این باشگاه مازندرانی از سوی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی اعلام شد. مدیر رسانه‌ای نساجی ضمن اعلام این جمله که صحبت‌های او موضع رسمی باشگاه است، تأکید کرد نسبت به عملکرد داوری اعتراض جدی دارند و شکایت رسمی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بعدم که میگن تیم حکومتی بدشون میاد
متاسفانه پرسپولیس در اکثر مسابقات از کمکهای داوری و ... برخوردار میشود و این خیانت بزرگی بفوتبال کشور است . زاهدی فر هم زمینهء مناسبی برای کوبیدن تیمهای نه چندان معروف شهرستانی دارد . امید باینکه فدراسیون عدالت را اجرا و با خاطیان امر بر خورد خدا پسندانه نماید .
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
چرا به تیم قهرمان احترام نمی گذارند یادشان رفته یک 6 تا و یک 4 تا بهشان زدیم یک خورده به قدرت و تلاش خودتان تیکه کنید همش دنبال دست های پنهان هستن فیلم های تخیلی ترسناک زیاد می بینند.
آفساید2 نساجی0
تیم شهرستانی محکوم به شکست برابر تیم حکومتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر