بازدید 7782
با حذف الزوراء عراق در پلی آف آسیا؛

الوحده با مطر ۳۸ساله و خربین حریف پرسپولیس شد

حضور عمر خریبین در گروهی که پرسپولیس عضوی از آن است، احتمالا جذابیت‌های زیادی به تقابل این دو تیم خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 08 April 2021

تیم الوحده امارات با پیروزی دو بر یک مقابل الزورای عراق به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در گروه پرسپولیس جای گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، این نتیجه در حالی رقم خورد که بازی در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار می‌شد و این برنده فرصت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم‌های گوا، پرسپولیس و الریان را به میزبان هندوستان پیدا می‌کرد.

نکته جالب تقابل الوحده و الزورا، حضور ستاره‌های سرشناس در ترکیب هر دو تیم بود؛ اسماعیل مطر بازوبند کاپیتانی تیم الوحده را بر بازو داشت و علا عبدالزهرا نیز کاپیتان تیم عراقی بود. همچنین عمر خریبین، فارس جمعه، احمد راشد و... در ترکیب تیم اماراتی بودند و نام ضرغام اسماعیل هم در ترکیب الزورا به چشم می‌خورد. در این دیدار که الوحده نمایش درخشانی در آن داشت و موقعیت‌های متنوعی به وجود آورد، نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

الوحده با مطر ۳۸ساله و خربین حریف پرسپولیس شد

در اولین دقیقه از نیمه دوم، این تیم الزورا بود که برخلاف روند مسابقه موفق به گلزنی شد. ارسال توپ از سمت چپ در محوطه جریمه با ضربه سر علا عبدالزهرا همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت تا شاگردان هنک تن کاته شگفت زده شوند.

خلیل ابراهیم با شوتی استثنایی زمینه ساز برتری الوحده شد؛ او تلاش می‌کند تا پدیده لیگ قهرمانان باشد. اما الوحده در ۱۵ دقیقه بعدی حملات زیادی را انجام داد و بالاخره مهاجم سوری این تیم، عمر خریبین دروازه را گشود. ارسال توپ بلند به محوطه جریمه الزورا با آفسایدگیری اشتباه مدافعان عراقی همراه شد تا توپ به خریبین برسد و این بازیکن پس از دریبل دروازه‌بان، موفق به گلزنی شد.

چند دقیقه بعد ارسال اسماعیل مطر روی دروازه با ضربه سر بازیکنان الوحده همراه شد، اما توپ راهی به دروازه نیافت و مدافعان الزورا توپ را برگشت دادند. این بار خلیل ابراهیم با شوتی استثنایی دروازه را گشود و گل دوم را به نام خود ثبت کرد. تا پایان بازی این نتیجه برقرار ماند تا تیم الوحده امارات به مرحله گروهی راه یابد.

با شکست الزورا، امکان تقابل ضرغام اسماعیل که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرارداشت با این تیم، منتفی شد. حضور عمر خریبین در گروهی که پرسپولیس عضوی از آن است، احتمالا جذابیت‌های زیادی به تقابل این دو تیم خواهد داد. همچنین هنک تن کاته که با الجزیره شکست تلخی مقابل پرسپولیس داشت و اسماعیل مطر که برابر سرخ‌ها باختی ۴-۲ و دبل باخت در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ را هم تجربه کرده نیز تلاش خواهند کرد تا این شکست‌ها را پشت سر بگذارند و انتقام بگیرند.

الوحده با مطر ۳۸ساله و خربین حریف پرسپولیس شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان