بازدید 6673

کشف جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات شمالی کاشمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر از پیدا شدن جسد مرد مفقودشده با تلاش ۱۸ ساعته نیرو‌های امدادی و انتظامی در ارتفاعات شمالی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰ 08 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد رضاپور با اشاره به اعلام گزارش مفقودی یک مرد ۵۷ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر توسط پلیس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: در این راستا بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر کاشمر به منطقه اعزام و عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر با اشاره به اینکه تلاش و جستجوی شبانه نجات گران و عوامل انتظامی در شب گذشته حاصلی در برنداشت، ابراز کرد: با طلوع آفتاب در صبح امروز عملیات جستجو با ظرفیت دو تیم امداد و نجات کوهستان با حضور نیروی انتظامی و خانواده فرد مفقودشده آغاز شد.

وی بابیان اینکه نیرو‌های هلال‌احمر، پلیس و اعضای خانواده فرد مفقودشده در قالب گروه‌های جداگانه و در مسیر‌های مختلف به جستجو پرداخت کردند، یادآور شد: پس از تلاش ۱۸ ساعته نیرو‌های حاضر، ظهر امروز جسد فرد مفقودشده توسط تیم مشترک جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی کشف و توسط تیم امداد و نجات کوهستان به پایین ارتفاع انتقال یافت.

رضاپور ابراز کرد: جسد بی‌جان مرد ۵۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر