بازدید 12535
۷
وزیر تعاون خبر داد

افزایش حداقل پرداختی بازنشستگان تامین اجتماعی

در جلسه امروز هیات وزیران مصوب شد حداقل پرداختی بازنشستگان با ۳۹ درصد افزایش از رقم یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 07 April 2021

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل پرداختی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۹ درصد افزایش یافت که این رقم منهای مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در روز‌های پایانی سال گذشته است.

 «محمد شریعتمداری» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: در جلسه امروز هیات وزیران مصوب شد حداقل پرداختی بازنشستگان با ۳۹ درصد افزایش از رقم یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

وی افزود: این افزایش برای سایر سطوح ۲۶ درصد رشد به اضافه عدد ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان است و به این ترتیب بازنشستگان در فروردین ماه ۱۴۰۰ از افزایش دستمزد ۳۹ درصد مطابق حداقل مزد کارگران برخوردار می‌شوند.

وزیر تعاون تاکید کرد: افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان منهای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است که مرحله دوم آن در روز‌های پایانی سال گذشته برای سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی توضیح داد: مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی رسید و برای اجرا به این سازمان ابلاغ شد و امیدواریم این دو در کنار هم گشایشی را در زندگی بازنشستگان فراهم کند.

شریعتمداری گفت: رشد مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری و لشگری است و طبق محاسبات از اسفندماه تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ معادل ۱۳۳ درصد رشد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
سلام بر همه دلسوزان و خادمین این مردم زجر کشیده
آیا واقعا یک زوج بازنشسته ای که هیچ فرزندی یا نوه ای نداشته باشن و تارک دنیا باشن و با هیچ کسی هم رفت و آمد نداشته باشن و بخاطر افسردگی هیچ وقت مسافرت نرن و هر موقع مریض میشن فقط برن بیمارستان میلاد که پول ندن، موبایل نوکیا آنالوگ هم دستشون باشه............

باز این 2 میلون 600 براشون بسه؟
فقط به این سوالم جواب بدین.

حق نگهدار
خيانتي بزرگ به ساير سنوات شغلي هر ساله در حال تحقق است
چه براي شاغلين چه براي مستمري بگيران
و ان هم اينست هر سال فاصله و اختلاف كسي كه هفت برابر حق بيمه ميدهد
متناسب ان حقوق اش افزايش نميابد
به نوعي ديگر حداكثر بگيران را نظام نگه داشته و حداقل بگيران را سعی دارد به انان برساند و اين ظلم بزرگيست براي كساني با تخصص هاي بالا بازنشسته شده اند و يا شاغل هستند

در فرمول امسال كه براي بازنشستگان حداق بگير نيز اجرا شد و حقوق ايشان به 4200000 تومان خواهد رسيد
بايد با قانون هفت برابر حداقل حقوق
حقوق حداكثر بگيران 7 برابر ان رقم باشد
يعني 29400000 تومان
ولي حساب كنيد فاصله و ظلم را...................
واقعا خجالت نمی کشید؟
2600 برای بازنشسته ؟
به کجاش میرسه ؟ خودتون میتونید با این حقوق زندگی کنید ؟
تسلیت به بازنشستگان سایر سطوح ؟! تکرار غیر منطقی و غیر قانونی افزایش دوگانه مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی برای ششمین سال
طی این 6سال حداقل 000ر353 میلیارد ریال (300ر35 میلیارد تومان )از مستمری سایر سطوح کسر و به حداقل بگیران داده شده است و دولت عمدتا" افزایش مستمری حداقل بگیران را از محل کاهش مستمری سایر سطوح انجام داده است و با اینکار مستمری بگیران سایر سطوح را هم به حداقل بگیری نزدیک و نزدیکتر نموده اند. این جریمه 30سال بیمه پردازی واقعی و در حد سقف دستمزد مشمول بیمه است؟!جریمه خوش حسابی بیمه شدگان گذشته و مستمری بگیران الان؟!
شما به این سوال پاسخ بدید: ماهیانه چقدر حق بیمه پرداخت کرده اید و چند سال؟
آیا انتطار دارید دولت با چاپ پول حقوق شما را ده میلون کند تا به تورم چند هزار درصدی برسیم؟
همه که فرزند یا عائله ندارند. زرنگی کردین این دوتا آیتم اضافه کردین یعنی هرکی نداره منهای 500 تومن
هر چی سنگه ؛ مال پای لنگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار