بازدید 6938
۲

عوامل سرقت یک میلیاردی از منزل بازداشت شدند

کد خبر: ۱۰۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 05 April 2021

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" گفت: هشتم مرداد ماه سال گذشته پرونده‌ای از سوی کلانتری ۱۲۸ تهران نو با موضوع سرقت از منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت این پایگاه قرار گرفت.

وی اظهار کرد: شاکی که خانم میانسالی بود گفته بود، من و همسرم حدود ساعت ۱۹:۳۰ ششم مرداد ماه منزل خود را واقع در محله تهران نو ترک کردیم و پس از مراجعت در ساعت ۲۲ متوجه خروج سه مرد جوان در حالی که اموالی در تصرف آنان بوده از ساختمان شدیم که چهره یکی از آن‌ها را به وضوح مشاهده کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: شاکی در ادامه اعلام کرد، پس از ورود به ساختمان با قفل تخریب شده درب واحد مواجه و با ورود به منزل متوجه سرقت اموالی از قبیل مقادیری طلا، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و در این راستا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و بازدید محل سرقت و همچنین بررسی دوربین‌های مداربسته به محل جرم عزیمت نمودند.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه با کشف سرنخ‌های متعدد و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شده و با کشف هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی هر سه سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با توجه به اینکه شاکی و همسر وی سارق را در حین سرقت مشاهده نموده بودند با مراجعه به این یگان در مواجهه حضوری متهم مذکور را مورد شناسایی و بعنوان سارق منزل شان معرفی کردند.

سرهنگ کنجوریان افزود: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی پس از تحقیقات لازم از هر سه متهم، سارقان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب باشه، نه تنها وقتی کسی منزل نیست بلکه وقت استراحت، تماشای تلویزیون و مخصوصا استحمام هم دزد بدون هیچ اما و اگری نمیتونه وارد بشه
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل هوشمند ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر