بازدید 7392
۵

استاندار تهران: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود

محسنی بندپی گفت: اجرای دقیق دورکاری کارمندان برای سبک شدن بار ترافیک شهر تهران الزامی است.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 04 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، استاندار تهران با بیان اینکه ۱۰ شهرستان این استان از جمله تهران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند گفت: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود.

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه ۱۰ شهرستان این استان از جمله تهران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: در شهر‌های نارنجی از جمله تهران یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کار‌های محوله را انجام دهند و در سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار‌های خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: در شهر‌های قرمز نیز برای خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

محسنی بندپی گفت: اجرای دقیق دورکاری کارمندان برای سبک شدن بار ترافیک شهر تهران الزامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
جمله آخر درباره ترافیک کاملا درسته. اگر همه جا باز بشه ترافیک تهران رو قفل میکنه
عزیزان مدیر عنوان میکنن که نیمی از ماه رو نبودید وباید نیمه دیگر رو برای پر کردن ساعات موظفی حضور بهم رسانیم.فرمان شما رو اطاعت کنیم یا .... یا نداره اخراججج!!!!
عدم التزام مدیران به این دستور را به کجا باید گزارش داد؟!
یکی ازمشکلاتی که شهرتهران ومردمش با آن مواجهند نبودمتولی مشخص برای مدیریت این شهراست.الان استاندارخواسته ای مطرح کرده که به شهرداری مربوط میشود ولی شهردارتهران خودرا زیر دست استاندارنمیداندکه طبق خواسته اوهم عمل کند. وضعیت استثنایی وعجیب شهرتهران ازلحاظ تقسیمات کشوری هم که یک شهر در4 شهرستان قرارگرفته ازدلایل دیگردربحران مدیریتی تهران است.به نظر راه حل ادغام شهرستانهای مجاوروایجاد یک منطقه ویژه پایتخت وگماردن فردی حالا بانام شهردارویژه یا هرعنوانی با قدرت مدیریت مناسب است. درخیلی کشورهاهم پایتخت جزو تقسیمات کشوری نیست ومدیری خاص خودرا دارد.
انوش جان، این مطالب فقط خوراک رسانه هاست، در عمل خبری نیست. مدیران با ماشین دولتی و هزینه بیت الحال مسلمین رفت و آمد می کنند حتی پول بنزین و کارواش ماشین هم ازجیب اداره پرداخت می شود. و داخل اداره هم که برای خودشان اتاق اختصاصی دارند. کاملا ایزوله هستند . چرا باید نگران کارکنان عادی و بدبختی باشند که با مترو و اتوبوس رفت آمد می کنند. چرا باید نگران کسانی باشند که چند نفری در یک اتاق هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل