بازدید 4865

واژگونی خونین پژو در شرق تهران

کد خبر: ۱۰۴۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 03 April 2021

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی خونین یک دستگاه سواری پژو پارس در بلوار هجرت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: در ساعت ۶:۵۲ صبح امروز خبر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه واقع در بلوار هجرت مقابل بیمارستان بعثت اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه سواری پژو پرشیا در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با جدول‌های حاشیه مسیر و ورود به پیاده رو واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه این خودرو پنج سرنشین داشت، اظهارکرد: ‌تمامی سرنشینان این خودرو آقا بوده و حدود ۲۰ تا ۲۵ سال سن داشتند که در هنگام حضور آتش‌نشانان یک نفر اقدام به خارج کردن خود از کابین کرده و چهار فرد دیگر درون کابین خودرو محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان چهار فرد آسیب دیده را از درون کابین خارج کرده و به عوامل امدادی تحویل دادند، خاطرنشان کرد: ‌در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که خدمات درمانی از سوی امدادگران اورژانس به آنان ارائه شد.

به گفته ملکی، عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی که در محل حضور داشتند، تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

سرهنگ احسان مومنی، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نیز درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت:‌ در بررسی کارشناسان پلیس راهور مشخص شد که ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه سبب بروز این حادثه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل