بازدید 5026
۱

فعالیت ۱۱۰ تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 02 April 2021

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات و آمادگی پلیس راهور استان در روز طبیعت، اظهار کرد: با توجه به تداخل در بازگشت مسافران نوروزی و گردشگران از مناطق تفریحی در روز ۱۳ بدر از شهروندان خواست، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی افزود: مسافران در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده را رعایت کرده و از توقف در حاشیه معابر و حریم‌های فاقد ایمنی مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می‌کنند، گفت: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف می‌کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مسافران باید در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، تصریح کرد: به مسافران توصیه می‌شود که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب‌ کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها را موجب می‌شود.

سرهنگ طالبی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ضمن خداقوت به تمامي كساني‌كه در روزهاي تعطيل نوروزي درحال خدمت به مردم شريف ايران هستند به رئيس‌محترم پليس راهور گيلان عرض ميكنم روز نهم فروردين كه علي‌الظاهر بواسطه ميلاد مسعود امام عصر ( عج) تعطيل بود ساعت 1100 از آستارا به سمت رشت حركت كرده ، تا رسيدن به دوراهي انزلي - فومن دريغ از حضور عوامل پليس راه !!!
براي اينكه دروغ نگفته باشم بعد از تابلوي ‹ پير هرات › يك پيكاپ دوكابين پليس‌راه حضور داشت كه علي‌الظاهر قسمت بارش نياز به بازرسي داشت !!! چون دومامور مربوطه بجاي كنترل جاده ! مشغول بازديد قسمت عقب خودروي سازماني بودند !!! كه البته مشكلي هم نبود فقط اينكه بنده با سرعت 120 كيلومتر در ساعت از تريلر درحال حركت نمي‌توانستم سبقت بگيرم !!!
فقط خواستم به اين آقاي رئيس گفته باشم دلخوش به آمارها نبوده و بدانند چگونه تصادف‌ها افزايش داشته و نقش همكارانش چقدر است !
البته تمام هنر پليس راه در كنترل سرعت و جريمه‌هاي مترتب بر آن و جريمه‌هاي خوش‌آب‌ورنگ كرونايي خلاصه شده و بس !!!!!!!!!!!!!!! چون حداقل قبلاً ازجلوي پاسگاه‌هاي پليس‌راه عبور مي‌كرديم بعضاً گواهينامه‌اي كنترل مي‌شد اما اكنون خودروها با پلاك‌ها چسب‌كاري شده گذر مي‌كنند و اصلاً نگران هم نيستند !!!!!! آن‌وقت اگر همين خودرو تصادفي داشته باشد نه‌تنها قابل كشف و شناسايي نيست !!! بلكه خوروي ديگري كه بدليل دستكاري پلاك خوروي قبلي دچار بدبختي ناخواسته مي‌شود بايد زمان‌ها و ميليون‌ها تومان هزينه كند تا تاوان كم‌قروشي و بي‌تفاوتي برخي مسئولان و متصديان مربوطه را بدهد !!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل