بازدید 6234

ستاد کرونا همدان: روز طبیعت در خانه بمانید

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۳ فروردین روز طبیعت را در خانه بمانند.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 01 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مهرداد نادری‌فر بیان کرد: هم اینک شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند بنابراین محدودیت ترافیکی در نهاوند با حساسیت بیشتری اعمال می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: همه پارک ها، بوستان‌ها و محیط‌های تفریحی شهرستان نهاوند بسته است و از شهروندان انتظار می‌رود از تردد به سمت بوستان‌ها در روز طبیعت خودداری کنند.

نادری فر تاکید کرد: تیم‌های پلیس از تردد خودرو‌ها به سمت بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهرستان نهاوند در روز طبیعت جلوگیری کرده و رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت سایر شهرستان‌های استان همدان زرد کرونایی است، اما این وضعیت شکننده بوده و بازگشت به شرایط نارنجی و قرمز در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی، دور از انتظار نیست.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در شهر‌های دارای وضعیت زرد کرونایی همچنان برقرار است، از شهروندان ساکن در شهرستان‌های زرد خواست به منظور پیشگیری از شیوع کرونا روز طبیعت را در خانه به سر ببرند.

نادری فر اظهار داشت: آمار مراجعان به بیمارستان‌های استان همدان در نوروز امسال رو به افزایش بوده است که امید می‌رود با رعایت اصول بهداشت فردی، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک این آمار را کاهش داد.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۸۳۰ رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز پنجشنبه ۱۲ فروردین در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان در دوازدهمین روز از نوروز ۱۴۰۰ به صفر رسید به نحوی که ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش و ثبت نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست