بازدید 10019
تازه‌های بوستان کتاب در راهند

جوان و همسرگزینى به روایت آیة‌الله امینی

به گزارش خبرآنلاین، موسسه بوستان کتاب نخستین چاپ هفتمین جلد از کتاب «هزار و یک کلمه» را همراه با بازچاپ سه اثر دینی دیگر به زودی روانه بازار نشر می‌کند. انتشار چاپ‌های چهارم جلد یازدهم «ترجمه و شرح المکاسب»، جلد چهارم «هزار و یک کلمه»، «جوان و همسرگزینی» و جلد چهارم «هزار و یک کلمه» از جمله برنامه‌های آتی این مجموعه‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴ 14 June 2010
موسسه بوستان کتاب 10 کتاب را با به صورت بازچاپ و یا چاپ نخست به زودی روانه بازار نشر می کند که «جوان و همسر گزینى» به همت آیت الله امینی در همین مجموعه قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه بوستان کتاب نخستین چاپ هفتمین جلد از کتاب «هزار و یک کلمه» را همراه با بازچاپ سه اثر دینی دیگر به زودی روانه بازار نشر می‌کند. انتشار چاپ‌های چهارم جلد یازدهم «ترجمه و شرح المکاسب»، جلد چهارم «هزار و یک کلمه»، «جوان و همسرگزینی» و جلد چهارم «هزار و یک کلمه» از جمله برنامه‌های آتی این مجموعه‌اند.

در کتاب «آخرت سرای پایدار» نوشته علی خراسانی که برای دومین بار از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر می شود، نویسنده ایمان به آخرت و باور به سراى پایدار، آموزه بنیادینِ همه ادیان الهى به ویژه اسلام، مسئله معاد و آخرت را از جنبه‌های منشأ ایمان به آخرت، شباهت‌ها و تفاوت‌هاى دنیا و آخرت، رابطه دنیا و آخرت، آثار ایمان به آخرت، توشه آخرت، منازل و مراحل آخرت مورد بررسی قرار داده است.

کتاب «آشنایى با سوره ها» نوشته جواد محدثی گامى است برای آشنایى نسل جوان و نوجوان با محتواى قرآن کریم. این کتاب اطلاعات مفید و مختصرى را درباره یکایک  114 سوره قرآن به خوانندگان ارایه مى‏دهد از قبیل نام‏هاى سوره‏ها، معنا و مناسبت این نام‏ها براى سوره‏ها، اجمالى از محتوا و مطالب هر سوره، تعدادِ آیات، شأن نزول، محلّ نزول، سال نزول. موسسه بوستان کتاب چاپ هفدهم این کتاب را به زودی روانه بازار نشر می کند.

کتاب «پرسمان قرآنى کودک» نوشته غلامرضا حیدری ابهری با تاکید بر این نکته که گاهى شناخت کودکان از قرآن، فقط مربوط به «قرائت» است و از جنبه‏هاى دیگر غفلت مى‏شود، همه جنبه‏هاى لازم دیگر برای آشنایی کودکان با قرآن را با قلمى روان و در سطح سؤال‏ها و پرسش‏هاى کودکان و نوجوانان در فصل‏هاى تلاوت، حفظ، تجوید، علوم قرآنى، ترجمه و تفسیر، داستان‏ها، معارف، فروع دین، اخلاق و دانستنى‏هاى دیگر آورده است. این کتاب به زودی برای سومین بار از سوی بوستان کتاب منتشر می شود.

مکاسب یکى از آثار برجسته فقه شیعى است که در آن شیخ انصارى با ژرف‏اندیشى و چیره‏دستى، مسایل مربوط به مکاسب را در سه بخش محرّمه، بیع و خیارات سامان داده است. این کتاب از همان آغاز، مورد توجه عالمان و فقه‏شناسان و محور تدریس و بحث و گفت‏وگو قرار گرفت از همین رو شرح‏هاى متعددى نیز بر آن نگاشته شد، یکى از آنها شرح حاضر است که در آن، استاد محى‏الدین فاضل هرندى با چندین دوره، تدریس این اثر و تسلط کامل بر مسائل محورى و کلیدى آن، سرانجام این شرح را در 14جلد به پایان برد. موسسه بوستان کتاب قصد دارد چاپ چهارم جلد یازدهم کتاب «ترجمه و شرح المکاسب» را در قطع وزیری به زودی به چاپ برساند.

کتاب «جوان و همسر گزینى» نوشته آیت‌الله ابراهیم امینی از دیگر آثار این مجموعه است. این اثر از مجموعه عقیدتى «جوان و باورها» با عنوان‏هاى خداشناسى، معاد، پیامبرى و پیامبر اسلام (ص)، آشنایى با اسلام، آشنایى با وظایف و حقوق زن، امامت و امامان، جوان و همسرگزینى به شمار می‌رود. این موسسه چهارمین چاپ این کتاب را نیز به زودی منتشر می کند.

با توجّه به تجربه طولانى حسین جوان آراسته در تدریس مباحث علوم قرآنى در برخى از مراکز حوزوى، کتاب «درسنامه علوم قرآنى» (در دو سطح) گامى است نو در راه انتقال مفاهیم و داده‏هاى علوم قرآنى به قرآن‏پژوهانى که در این وادى نورانى قدم مى‏گذارند. پرداختن به موضوعات مهم و اساسى در علوم قرآنى، پرهیز از اطناب و درازگویى، معرفى منابع مهمّ در بخش‏هاى گوناگون و مراعات قواعد آموزشى از ویژگى‏هاى این کتاب است که مى‏تواند خلأ متن مناسب آموزشى در مراکز حوزوى و دانشگاهى را جبران کند. چاپ هفدهم این کتاب به زودی از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر می شود.

«هزار و یک کلمه» اثری از آیت‌الله حسن‌زاده آملی است که در آن نکته‏هاى فراوانى در حوزه‏هاى گوناگون اخلاق و عرفان، کلام و فلسفه، تفسیر و حدیث، هیات و نجوم و دیگر دانش‏ها جای دارد. نخستین چاپ هفتمین جلد کتاب «هزار و یک کلمه» را موسسه بوستان کتاب در قطع وزیری به چاپ می رساند.

«همه باید بدانند» نوشته آیت‌الله ابراهیم امینی یکی دیگر از تازه های موسسه بوستان کتاب است که به منظور تبیین معارف اسلامى در شش فصل خداشناسى، نبوت، امامت، معاد، اخلاق و فروع دین نگارش شده است. جواد محدثی در «عشق برتر» رهنمود احادیث و سیره بزرگان و روش‏هاى کاربردى براى تربیت کودکان و نوجوانان براساس حبّ ‏آل‏ محمد (ص) را بیان می کند. این کتاب نیز به زودی برای نهمین بار از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی