بازدید 10856
۲
خبرهای عجیب علیه مددی را چه کسی پخش می‌کند؟

شایعه استعفای مدیرعامل استقلال نقشه جدید بازیساز داخلی / زمان جراحی هیات‌مدیره فرا رسید

حالا که بدهی چند شاکی خارجی تسویه و پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شده، بخشی از طلب بازیکنان پرداخت شده، مجوز حرفه‌ای باشگاه تایید شده، اسپانسر خوب با قرارداد مناسب جذب شده و کادرفنی آبی‌ها با موفقیت تغییر و نتایج بهبود یافته است، این شایعات علیه مددی فقط یک منشا دارد
کد خبر: ۱۰۴۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 30 March 2021

دیگر طبیعی شده که هر چند روز یکبار، خبری علیه مددی مدیرعامل استقلال در فضای مجازی و کانال های هواداری این باشگاه پخش شود و هنوز به یک هفته نرسیده ، جای خود را به شایعه بعدی بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین شایعه اطراف احمد مددی ، زمزمه استعفای مدیر‌عامل باشگاه استقلال در برخی سایت ها و در پی آن برخی کانال های رنگی منتشر شد که هیچ منبع رسمی و مرجع مشخصی نداشت و پس از دو روز توسط هیچ مقام مسوولی مورد تایید قرار نگرفت.

شایعه استعفای مدیرعامل استقلال نقشه جدید بازیساز داخلی / زمان جراحی هیات‌مدیره فرا رسید

در حالی که استقلال با تغییر به موقع کادرفنی نتایج بهتری کسب کرده و بخشی از طلب بازیکنان باشگاه نیز پرداخت شده است و تیم هم با پشت سر گذاشتن برخی بحران های مالی، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پس از تسویه با چند شاکی خارجی، به دست آورده است، انتشار چنین شایعاتی عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

اطرافیان مددی می‌گویند اگر قرار بود وی کم بیاورد و از سمت خود کناره‌گیری کند ، باید چندماه پیش که پنجره باشگاه بسته شده بود و تیم با چند شاکی خارجی، نگران مجوز حرفه‌ای سازی هم بود، و بدهی انباشته از گذشته باعث تاخیر در پرداخت پول بازیکنان و به تبع آن کسب نتایج نامطلوب در لیگ شد، باید چنین اقدامی صورت می‌گرفت.

اما حالا که مددی موفق شده با هر زحمت و مشقاتی که بود، استقلال را از موانع مذکور عبور دهد و با جذب اسپانسر خوش حساب و عقد قراردادی موفق، افتضاح گذشته را تا حد زیادی بپوشاند ، جواب خارجی‌ها را در فیفا بدهد، وضع استقلال در جدول را سامان دهد و در هر چهار رده پایه رقیب سنتی را مغلوب کرده و دو جام قهرمانی از جمله در رده امیدها کسب کند، مشخص نیست چه فرد یا گروهی ناراحت هستند که بار دیگر با روش خبرسازی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، به هم زدن تمرکز تیم و مدیریت باشگاه را دنبال می‌کنند.

پیش از این، به نقش آفرینی برخی اعضای ناکام هیات مدیره استقلال در جوسازی مداوم علیه مدیرعامل آبی‌ها اشاره شد اما حالا گویا بازی، خیلی عیان شده و مهره هایی که منافع خود را از دست داده اند و دیگر قادر به نمایش های سریالی برای هواداران نظیر ایجاد تفرقه و فاصله بین سرمربی با مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره نیستند، عزم خود را جزم کرده اند که ضربه مستقیم خود را با طرح شایعه استعفا، وارد کنند.

احمد مددی همچنان در سمت مدیرعاملی در باشگاه استقلال به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما به نظر می‌رسد زمان تصمیم جدی وزارت ورزش در مورد این تحرکات پیاپی فرا رسیده و راهی جز حذف برخی مهره‌هایی که از داخل خانواده استقلال ساز مخالف کوک کرده اند و امان و آسایش را از این تیم بزرگ گرفته اند، باقی نمانده است.

شایعه استعفای مدیرعامل استقلال نقشه جدید بازیساز داخلی / زمان جراحی هیات‌مدیره فرا رسید

مماشات با این افراد که باشگاهی با دهها میلیون هوادار را ملعبه مقاصد تجاری و تبلیغی خود کرده‌اند، بیش از این به صلاح نیست بالاخص که وعده های این اشخاص برای تزریق پول و ایجاد فعالیت های سودآور اقتصادی به نفع استقلال هم پوچ در آمده و قرار نیست آبی برای این تیم از سوی این چهره ها گرم شود.

نویسنده: صادق لودریچه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باز ارام ارام استقلال دارد سرسامان میگیرد شیطنت ها شروع شد
همین روزها که استعفا داد میبینید که واقعیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی