بازدید 27600

مهراب قاسم‌خانی: آزاده نمرد، کشته شد!

مهراب قاسم‌خانی نویسنده سینما و تلویزیون با انتشار متنی درباره درگذشت تلخ و ناگهانی آزاده نامداری نوشت: «دختری بود که رسانه متولدش کرد، بزرگش کرد، بهش شکل داد، بی رحمانه طردش کرد و کشتش.»
کد خبر: ۱۰۴۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 29 March 2021

به گزارش ««تابناک»، در پی درگذشت آزاد نامداری، مجری سابق تلویزیون، مهراب قاسم‌خانی، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره بی مهری‌هایی که به این مجری جوان شد نوشت:

«این مدت دوستان زیادی رو از دست دادم اما رفتن هیچ کدومشون به اندازه مرگ آزاده منو نسوزوند، نمی‌دانم بیشتر غمگینم برای جوانیش و فرصت‌های دوباره‌ای که می‌تووست توی زندگیش داشته باشه یا فشاری که داشت توی این سال‌ها تحمل می‌کرد و حسرت‌هایی که روی دل شکسته‌اش موند.

به خاطر تصور حال خانواده‌ایه که دختر و همسر و مادرشون رو از دست دادن یا فکر کردن به این که مجازات و تنبیهی که داشت تحمل می‌کرد، چه قدر سنگین‌تر از اشتباهاتی بود که مرتکب شد.

یا به خاطر از دست دادن یه دوست مهربون و با معرفت و مودب و غمگین که آرزوی بخشیده شدن و انجام دوباره کاری که عاشقش بود رو به گور برد.

ولی چیزی که می‌دونم این است که، آزاده یکی بود مثل خیلی از ما، با این تفاوت که پرده از رازها و اشتباهات و تناقضی که توی زندگیش داشت برداشته شد و تاوان سنگینی هم براش پرداخت.

پرده‌ای که شاید اگه روی زندگی و افکار خیلی از ما برداشته بشه، تصویری صد برابر گناه کارتر از آزاده آزمون دیده می‌شود.

آزاده شاید فقط از ما بدشانس‌تر بود.

آزاده نمرد کشته شد. دختری بود که رسانه متولدش کرد، بزرگش کرد، بهش شکل داد، بی رحمانه طردش کرد و کشتش. مثل داستان یک فیلم خیلی غم‌انگیز.

پ. ن: از دیشب تا حالا مسیجای چندروز پیشمون رو صدبار بالا و پایین کردم، ولی هیچ چیزی از مرگ تو جمله امیدوارم سال جدید برای من سال کار باشه، پیدا نمی‌کنم.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۸
سلام
بنظرم رسانه ميلي چيزي نيست كه انسان بخاطر مطرح نشدن در اين رسانه ، خودكشي و ... بكند
کجا کشتش ! میشه بفرمایید؟
شما در نظر بگیر یه نفر با اعتماد به نفس کامل بیاد و در مورد خطای روز گذشته اش با میلیونها شاهد که فیلم رو دیدند از موضع بالا ماله بکشه و به شعور یک ملت توهین کنه و بگه همه محارمم بودند اونم در یک پارک عمومی ! و خودش که فردی مدعی بود با همسرش که تقریبا آقازاده است و در شرایطی که هم سن و سالانش هنوز توانایی ازدواج ندارند ، دو تا ازدواج داره ! تمکن مالی داره! شغل وابسته به حکومت داره اونم به واسطه پدرش....حالا حجاب هیجیبره آبجو هم بخوره و هی لابلای این گشت زنی ها با چادر گزارش سفر بفرسته برای مردم......نه خیر آقای قاسمخانی درسته که صدا و سیما با سیاست غلطش تخم رفتارهای دوگانه و ریاکاری رو می پراکند اما باعث کشتن این خانم نشد...دروغ، ریاکاری، گول زدن مردم ..خداوند از دو قوم نمیگذرد رباخواران و دروغگویان
از شما انتظار میره متفکرانه مطلب بنویسی
دلم براش سوخت و احساس میکنم مظلوم بود و از تجربه هاش درس نمیگرفت
قاسم خاني حرف مفت مي زند
جناب قاسمخانی
ایشان را خود شیفتگی اش کشت.... بجای عذر خواهی از دروغ بزرگی که صاف در چشم میلیونها نفر گفت ، منتظر کارت دعوت از رسانه مییییلی بود
ضمنا خودشیفتگی، هم وجه های مختلفی دارد و هم تبعات گسترده
اینکه هر چه به ذهن تان بیاید را بنویسید و ریشه ای نگاه نکنید هم نوعی خودشیفتگیست
کاملا درسته و اون نامردی که خارج از کشور ازش فیلم پنهانی گرفت
ّالان میدونید پزشکی قانونی چکار میکنه؟
دلیل اصلی که خودکشی رو عنوان میکنند
بعد با خانواده گاوبندی میکنه که برای جو جامعه و تبلیغ خودکشی بگن تداخل دارویی بود و تمامش میکنند
پس آقای قاسمخانی نگران نباش میدونند چکار کنند
باید هوای فردوسی پور را هم داشته باشیم.
آزاده نشان از نسل ماست که در آتش باورها و اعتقادات سوخت . از شنیدن خبر فوتش خیلی خیلی دلم سوخت
جناب قاسم خانی اگر حرف نمیزدی و اگر تابناک حرفت رو منعکس نمیکرد، جوابتو نمیدادم ولی من به عنوان یک فرد از افراد کشور نه با تو کار دارم نه با نامداری و نه با بقیه کسانی که به هر جهت معروفن، کارهاتونم به خودتون مربوطه ولی واسه ما کلاس دین و ایمون و عشق به کشور و پاکی و صداقت نزارین فقط. من حالم از این کلاسهاتون به هم میخوره. از هنرمند تا مذهبیتون.
خدا رحمتش کند .کاملا حق با شماست جناب قاسمخانی زیرا همه تان محصول سیمای میلی هستید که با ریاکاری فرصت ها را از جوانانی که صداقت دارند گرفته اید .امیدوارم بزودی پرده ریاکاری شماها هم برافتد.
باشه، شما خوب
شماها که تناقض تو زندگیتون زیاده اول تناقض هاتونو. حل کنید و احتمالا نفاق و یا دورویی پشت دوربین و جلوی دوربین رو حل کنید. تا مخاطبان شما مخصوصا. تو رسانه ملی شما رو باور کنند مثل. رامبد جوان نباشین که دایم قربون. صدقه ایران میره. بعد بچه اش رو تو کانادا بدنیا میاره. مردم که. ملعبه. دست شما نیستن.
جالبه! اونروزایی که آن همه به ازاده نامداری بخاطر حجابش و چادرش تاختند ، این سلبریتی ها کجا بودند تا ازش دفاع کنند...
اینها ورود مشکوک به عرصه صدا و سیما دارند و مرکز کرمانشاه باید بررسی شود بخصوص اقبال واحدی
تیتر مناسبی نیست.. هر کس مسئول زندگی خودش است.. مطمئنا وی هم انتخابهای بهتری در زندگیش داشت. ای کاش ما که هستیم عبرت بگیریم و قدری از مسئولیت زندگیمان را خودمان بپذیریم و این عادت مقصر دانستن دائمی دیگران را کنار بگذاریم. واقعا سودی ندارد.
اراجیف گویی های ابن الوقت های فرصت طلب ؛ دوباره شروع شد !!
خدا بیامرزه ایشونو و از سر تقصیرات همه ما بگذره
آقای قاسم خانی جالب گفتی که شما همه هنرمندان در ایران دارای تناقضات رفتاری یا به عبارت ساده تر دوروئی هستید. شهاب حسینی، مهران مدیری، رامبدجوان، پرویز پرستوئی همتون میاید واسه مردم از همه جا رونده لکچر میدید موعظه میکند. در خفاتون اونجور که دلتون میخواد زندگی میکند. گاهی هم مثل آزاده مچتون گرفته میشه. هنرمند واقعی یعنی فریدون فرخزاد
واقعا دردناک است.اخر ادم کسی. را که دارو مصرف میکند دو روز تنها وبیخبر رهامیکند.خدا به مادرش صبر دهد
هر كي بيشتر از ظرفيتش معروف بشه كارش به خودكشي ميكشه
آنها که این بلا را سر این بیچاره آوردند و به خاطر وضعیتش حجابش در جایی که به گفته خودش حریم شخصی بوده، این طفلک را اذیت کردند خودشان در خفا هر جنایتی میکنند. خدا کند طشت رسواییشان از بام بیفتد
دورد بر شما جناب قاسمخانی
شما همتون حکومتی و دوگانه سوز هستید
این مشکل شماهاست و به مردم ربطی نداره
بسیار منطقی نگارش شده پیام قاسمخانی
خود رسانه که کاری نمیکنه، آدمهای توش هستن که این جو ناخوش رو میسازن.
خدا رحمتش کنه
آقای قاسمخانی خیلی خوب تحلیل کرده است! مختصر، مفید و کامل.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار