بازدید 22589
۷

اعلام جزییات زمان و مکان خاکسپاری پیکر آزاده نامداری

با تحویل پیکر آزاده نامداری به خانواده او، مقدمات خاکسپاری این چهره رسانه‌ای و تلویزیونی، آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 28 March 2021


به گزارش تابناک ، پیکر آزاده نامداری، پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی، به دستور مقام قضایی، به خانواده این مجری سابق تلویزیون، تحویل داده شد.

بر اساس تصمیم خانواده، پیکر آن مرحوم، ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه ۹ فروردین)، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، شب گذشته (یک‌شنبه ۸ اسفند)، در آپارتمان محل سکونتش پیدا شد. هنوز دلیل درگذشت او اعلام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
نام آوران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عذر میخوام، چه نامی آورد؟؟
عجب !!!!
اولا خدارحمتش کند دوما چطور میشود یک فردمجری باان جاشیه هایی که برای وی درست شد ودرست کرد باید درقطعه نام اوران دفن شود ولی بک فرد نظامی ارتشی افسر ارشد باید درقطعه معمولی دفن شود چرا؟ یعنی کار این افسر به اندازه یک مجری صداوسیما برای مملکت ارزش نداشت یا افسران ارتش دراوج گمنامی درحال خدمت هستند وجامعه انهارا دررسانه هاس ملی ندیده ودیده نشدند واقع مسئولان شورای شهر بیایند یک تصمیم درست برای دفن درقطعه نام اوران بگیرند
من هم مثل بعضی ها کنجکاو بودم ببینم این مرحومه ای که یه روز اقای شجاعی مهر در برنامه سیمای خانواده بطور ضمنی از او با دلخوری انتقاد می کرد که چرا اونقدر جوون "پیش نوکی" است و احترام پیشکسوت را بجا نمی اورد و تقریبا همونجا بنظرم رسید یه روزایی بر مینای همین خصوصیت حاشیه هایی به هم خواهد زد٬ آیا معطوف به سبک زندگیش مواجه با این فرجام غم انگیز شده یا نه. که بعد از دیدن دقیقا 45 ثانیه از مصاحبه او با خانم نیلوفر اردلان در این پیوند
https://www.aparat.com/v/EcmPe?playlist=32447
[از زمان دقیقه 2:00 تا درست 45 ثانیه بعد از آن یعنی 2:45] ٬
بیشتر از خودم خجالت کشیدم با تاثر برایش فاتحه ای خواندم
خواهش می کنم شما هم فقط همین 45 ثانیه را نگاه کنید , برای آرامش روحش و عاقبت به خیری دختر معصومش دعا کنید
خوب دیگه با این خبر حواسمون از معاهده ۲۵ ساله چین پرت شد
سلام خدا بیامرزد ایشان را یک فرضیه که کارآگاهان باید در نظر بگیرند اینست که ممکنه ایشان را با ترساندن و سکته به قتل رسانده باشند .قدیم ها یادمه یک بچه واسه شوخی یک مار پلاستیکی را در اتاق مادر بزرگ می اندازه و ایشان سکته می کنن.
مثل اینکه زیاد رفت تو حاشیه افتاد تو استخر معروف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار