بازدید 7074
سقف شرکت تعاونی فروریخت

مصدومیت ۱۹ نفر در توفان امروز اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۹ نفر در توفان امروز استان اصفهان دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 27 March 2021
مصدومیت ۱۹ نفر در توفان امروز اصفهان
به گزارش تابناک به نقل از مهر، منصور شیشه فروش با اشاره به حوادث ناشی از وقوع توفان در اصفهان اظهار داشت: از جمله این خسارات آسیب به سه شبکه برق در بخش کرون شهرستان تیران و کرون بوده است.

وی با بیان اینکه سقف شرکت تعاون روستایی روستای چشمه احمدرضا بر اثر شدت وزش باد تخریب شده است، افزود: در این حادثه یک نفر در اثر اصابت اجسام ناشی از وزش توفان و تند باد در بخش مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان حادثه تصادف زنجیره‌ای بعدازظهر امروز در آزاد راه شرق اصفهان – حد فاصل تقاطع جاده اردستان و پل ورطون را از دیگر آسیب‌های توفان امروز اعلام کرد و ادامه داد: این حادثه ۱۸ مصدوم شامل ۱۲ مرد، ۳ کودک و ۳ زن داشت که ۶ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

اعزام ۶ تیم اورژانس برای امدادرسانی

وی با بیان اینکه ۶ تیم اورژانس همراه با اتوبوس آمبولانس و هلال احمر برای این حادثه اعزام شدند، گفت: ۱۲ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های کاشانی، الزهرا، فیض و غرضی منتقل شدند.

شیشه فروش همچنین به وضعیت کنونی جوی اصفهان اشاره کرد و گفت: وضعیت هوا در حال حاضر در شهر اصفهان کمی ابری گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای شهر اصفهان ۲۵ سانتی‌گراد است، افزود: سرعت باد در این شهر به ۴۰ کیلومتر بر ساعت از سمت غرب رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برای فردا آسمان اصفهان کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود، ادامه داد: فر دا شب نیز آسمان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توحه به بهبود شرایط جوی همه محور‌های استان اصفهان برای تردد خودرو‌ها باز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها