بازدید 7597
۳

موج مسمومیت الکلی در بجنورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از افزایش ناگهانی افراد بستری در بیمارستان های استان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی حاول متانول خبر داد
کد خبر: ۱۰۴۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 25 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ،مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از رشد تصاعدی بستری مسموم‌شدگان ناشی از استفاده از نوشیدنی‌های الکلی خبر داد.

 

یمان فیضی‌ از افزایش ناگهانی افراد بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی حاول متانول اظهار داشت: تعداد مسموم‌شدگان استفاده از مشروبات الکلی مرگبار طی هفته گذشته تا کنون به 9 تن رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک نفر از مصرف کنندگان با وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه بستری است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار فوتی طی این روزها بر اثر مسمومیت الکلی گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ضمن هشدار جدی نسبت به پرهیز از استفاده مشروبات الکلی، از افرادی که در روزهای اخیر الکل مصرف کرده‌اند و به نشانه‌های مسمومیت ناشی از متانول دچار شده‌اند، درخواست کرد تا برای آزمایش و طی کردن روند درمان به بیمارستان ها مراجعه کنند .

‌فیضی با اشاره به اینکه مصرف اینگونه مشروبات بسیار خطرناک بوده و عواقب بسیار بدی را به دنبال دارد گفت: خانواده های عزیز در این رابطه بسیار نقش تاثیرگذاری دارند و باید برای فرزندان خود عواقب استفاده از هرگونه مشروبات الکلی را مدام گوشزد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جالبه دنیا به این بزرگی فقط در کشور ما نشروب ممنوع و گناه کبیره است. چرا
وقتی همه چی رو ممنوع کردین این چیزا هم پیش میاد
اینقدر مشروب سمی بریزید توی بازار تا دیگه کسی جرئت نکه مشروب نوش جان کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس