بازدید 5462

3 نماینده مجلس آخر هفته عازم غزه می شوند

کد خبر: ۱۰۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳ 14 June 2010
مسئول اعزام نمایندگان به غزه با اعلام افزایش تعداد نمایندگان داوطلب اعزام به غزه به 200 نفر خبر داد که سه نماینده برای اعزام به نمایندگی از این تعداد مشخص شده اند.

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت : تعداد نمایندگان متقاضی اعزام به غزه به 200 نفر رسیده اما بنا براین است که در مرحله نخست 3 نماینده یعنی بنده و آقایان شبیب جویجری و پرویز سروری نمایندگان اهواز و تهران برای هماهنگ کردن سفر دیگر نمایندگان عازم شویم.

نماینده شازند خاطرنشان کرد: اگر ویزا در موعد مقرر صادر شود فکر می کنیم 4 شنبه یا پنجشنبه زمینه اعزام فراهم شود.

وی بر موافقت مصر با درخواست مجلس ایران برای اعزام تعدادی از نمایندگان به غزه تاکید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آقایان بهتر نیست قبل از این که بروند تتمه مشکلاتی را که مانده حل کنند و بعد بروند با خیال راحت پی تفریح و گردش!
اگر راست مي‌گويند به درد مردمي كه با هزار اميد و آرزو به آن‌ها راي داده‌اند برسند و نمايندگان مردم غزه كه آن‌ها هم به حمدالله از ما حقوق مي‌گيرند به درد مردم آن‌جا برسند انشاالله.
مثل این که سفر به غزه هم شده یه نوع کلاس! که همه نماینده ها میخوان برن. بابا غزه یه جاییه شبیه خرمشهر و آبادان و هویزه و سوسنگرد و ... برید اونجا رو ببنید تا یه خورده هم با مشکلات کشور خودمون آشنا بشید. البته ببخشید این نوع دومش سفر خارجه نیست و کلاس نداره!!!
میخواهید برید چه بکنید؟
منکه می دونم ویزا صادر نمی شه.
اینها نماینده ما هستند یا نماینده مردم غزه؟ لطفاً به جای رفتن به اونجا یه سر برید همین جنوب شهر تهران ببینید مردم چه جوری دارن زندگی می کنن!!! لطفاً اول به واجباتی که به گردنتون هست عمل کنید بعد برید سراغ مستحبات!
میخوان برن که چی بشه؟ هدف از این سفر چیه؟
اونوقت مي خوان برن غزه چيكار؟؟!!! سفر تفريحيه يا زيارتي؟ اسلحه هم مي برن يا با قلاب سنگ مي خوان كمك كنن؟ راستي با حق ماموريت يا بدون حق ماموريت؟ چند روز مي مونن؟ تو هتل چند ستاره ساكن مي شن؟
با پول كي مي روند با هزينه شخصي يا با هزينه مردم بد بخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار