بازدید 6119

جاده اشنویه به پیرانشهر بازگشایی شد

فرماندار اشنویه گفت: به دلیل بارش شدید باران و پر شدن لوله‌های پل پوش آباد، شرایط بحرانی پل سرگیز و احتمال طغیان رودخانه گدار، تا عادی شدن شرایط، جاده اشنویه به پیرانشهر مسدود شده بود که این مسیر بعد از لایروبی رودخانه بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ 25 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس در ارومیه، از مسدود شدن محور اشنویه به پیرانشهر خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران و پر شدن لوله‌های پل پوش‌آباد و شرایط بحرانی پل سرگیز و احتمال طغیان رودخانه، تا عادی شدن هر۲ پل مذکور، جاده اشنویه به پیرانشهر مسدود و بعد از لایروبی رودخانه گدار، این محور بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: در پی بارش شدید باران و سر ریز شدن آب رودخانه برای حفاظت از پل سرگیز، مجبور به لایروبی رودخانه شدیم به همین علت حدود یک و نیم ساعت از تردد خودرو‌ها در این مسیر ممانعت به عمل آمد.

فرماندار اشنویه عنوان کرد: با همراهی نیرو‌های انتظامی، جاده اشنویه به پیرانشهر بازگشایی شده است و هم اکنون تردد در حال انجام است.

عزیزی خاطرنشان کرد: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها خسارتی جزئی بر محل نگهداری دام‌ها که در حریم مسیر رودخانه احداث شده بود، وارد شده است و تاکنون گزارشی در خصوص خسارت واحد‌های مسکونی اعلام نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار