بازدید 5419
۲

شمار کشته‌های حادثه رانندگی در زاهدان افزایش یافت

مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار جانباختگان حادثه رانندگی عصر امروز سه‌شنبه در مسیر فرعی کورین به سرجنگل زاهدان به ۱۶ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 24 March 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عصر امروز شاهد تصادف یک دستگاه پژو، با پراید و وانت در کیلومتر ۶۱ مسیر فرعی کورین به سرجنگل زاهدان بودیم.

وی ادامه داد: در این حادثه ۱۴ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند که مجروحان بلافاصله با چهار دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: به علت وخیم بودن حال تعدادی از مجروحان دقایقی قبل ۲ نفر دیگر از مصدومان این حادثه جان باختند.

وی با بیان اینکه پژو حامل اتباع بیگانه غیر مجاز بوده است، گفت: متاسفانه به دلیل قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز همواره شاهد حوادث ناگوار با تعداد کشته های فراوان در راه‌های این استان هستیم که عصر امروز یکی از ناگوارترین آنها رخ داد.

به گزارش ایرنا آمار مجروحان این حادثه ترافیکی در حالی از سوی پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان ۹ نفر اعلام شده که اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تعداد مجروحان این حادثه را ۱۱ نفر اعلام کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مگه این سه تا ماشین چند نفر را سوار کرده بودند؟ پلیس کجا بود؟
۲۳ نفر تو سه تا ماشین؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان