بازدید 10162
۷

علی مطهری: نباید به نام انقلابی‌گری سختی ایجاد کنیم

علی مطهری با اشاره به اینکه نباید با کارهای نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم‌ها و احیای برجام مانع ایجاد کنیم، خواستار تصویب دو لایحه مرتبط با اف‌ای‌تی‌اف در مجمع و خروج ایران از فهرست سیاه کشورهای غیرهمکار شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 23 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از جماران، علی مطهری اظهار امیدواری کرد در ۱۴۰۰ کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

این فعال سیاسی که اواخر سال گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اعلام نامزدی کرد، در پاسخ به این پرسش که "انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟" گفت: انتظار من از سال ۱۴۰۰ این است که کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

وی ادامه داد: لازمه این امر سیاست‌ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف‌ای تی‌اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: البته اتکا به توان داخلی در چنین شرایطی نتیجه مضاعف خواهد داشت. به طور خلاصه نباید به نام انقلابی‌گری سختی‌های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم. هدف اولیه انقلاب اسلامی ایجاد یک ایران پیشرفته، آباد و آزاد بوده که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و آنگاه دنیای اسلام هدف‌های اسلامی را دنبال کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۷
علی جان شما میگویید برای مردم سختی ایجاد نکنید یعنی در مقابل امریکا سرخم کنیم و مرگ بر امریکا نگوییم راجع به اسراییل چیزی نکوییم بکذاریم سوار ماشوند سخن حق نکوییم به یمن کمک نکنیم و چی روشن تر بگو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
آقا محمد، نشستن و صحبت کردن چه مشکلی ایجاد میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکل از داخل کشوره نه از خارج
حسینی
| Sweden |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
آقا محمد، منظور ایشان نرمش قهرمانانه است نه سر خم کردن.
کارهای سنجیده در مقابل نسنجیده ها رقمی نیستند.
این سختی نتیجه همان قانونی است که تو و امثال تو داشتند می نوشتند حالا چی شده از سختی دم می زنی؟
علی آقا دست همتون برای مردم رو شده !
اگر انسان به اشتباه بودن تفکرش پی ببرد جای شکر و احترام دارد .ایشان در این موارد کاملا درست می گویند ولی گوش خامنه ای و سپاه و دولتین در سایه که در ناز و نعمتند از این حرف ها پر است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر