بازدید 8610

توپولف 150 مسافر را سرگردان کرد

پیگیریهای مسافران پرواز شماره 960 نشان می‌دهد که این هواپیما پیش از پرواز دچار نقص فنی شده و به همین دلیل دستور لغو آن تا رفع این نقص فنی صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸ 14 June 2010
پرواز شماره 960 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از تهران به مقصد مشهد در حالی امروز صبح به دلیل نقص فنی قادر به انجام پرواز نشد که بیش از 150 مسافر آن حدود 45 دقیقه در هواپیمای توپولف نشسته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز شماره 960 شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با بیش از 150 مسافر قرار بود ساعت 8 صبح امروز دوشنبه فرودگاه مهرآباد را به مقصد مشهد مقدس ترک کند.

برهمین اساس، بیش از 150 مسافر این پرواز سالن ترانزیت فرودگاه مهرآباد را برای سوار شدن در هواپیمای توپولف ترک کردند و در حالی که حدود 45 دقیقه بود مسافران داخل هواپیما نشسته بودند، دستور لغو موقتی پرواز صادر شد.

پیگیریهای مسافران پرواز شماره 960 نشان می‌دهد که این هواپیما پیش از پرواز دچار نقص فنی شده و به همین دلیل دستور لغو آن تا رفع این نقص فنی صادر شده است.

حال مسافران این پرواز در سالن انتظار فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند و مسئول اطلاعات پرواز ایران ایرتور نیز در پاسخ به این پرسش که زمان پرواز بعدی آنها چه زمانی خواهد بود، پاسخی نمی دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
باز خدا پدر مادر ايران اير رو بيامرزه! يكي بره ببينه آسمان داره چه بلايي سر مسافرهاي بدبخت مياره! هيچ كدوم از مسئولين آسمان هم نه تنها پاسخگو نيستند، بلكه رسماً توهين هم مي‌كنند!
بازم خوبه ابلهان نكفتند ":برو ايشالاكه خيره"!!!
باید خوشحال باشن که نرفتن ، چون دیگه فرودی در کار نبود...
عجب خبر تاپي! شما يه خبر ناب رو كه ممكنه هر 50 سال يكبار تو ايران اتفاق بيافته چاپ كردين. تبريك ميگم.
مگه باز هم كسي جرات ميكنه سوار توپولوف بشه؟ ملت مثل اينكه جونشونو از سر راه گير آوردن!!
درحقیقت مسافران شانس آوردند وگرنه .....
....خداوند به آنان زندگي دوباره بخشيد
مديريت درهواپيمايي واقعا"افتضاح شده.كي درست مشه خدا ميدونه.خدا به داد اين مردم برسه.
واقعا جالب است! تا کی باید از این نوع هواپیما در مسافرتهای هوایی استفاده کنیم به خدا با جون آدما دارید بازی می کنید با این توپولفهای Tu-154 ؟!!!!
مشکل مدیریت نیست، باید از تحریم پرسید که چرا دست از سر هواپیماهای ما بر نمی داره !!!!!!
وقتی تو فرودگاه مهرآباد هستید اگر نگاهی به رمپ پرواز بکنید میبنید که از هر 10 هواپیما 7-6 تاش از این تابوت پلوف ها هستند .ایکاش مسئولان محترم !! نیز یک بار سوار این هواپیماها میشدند تا درد و وحشت مردم بدبخت رو با تمام وجود درک میکردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل