بازدید 18373
۴
جلسه مهم با رییس فیفا درباره سلب میزبانی از فوتبال ایران

سفر اضطراری عزیزی خادم و هیات همراه به زوریخ

حمیدرضا آصفی یکی از اعضای تیمی است که عزیزی خادم را در این سفر همراهی می‌کند و هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 18 March 2021

شهاب‌الدین عزیزی خادم طبق تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته در هفته نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۰ راهی زوریخ می‌شود تا با جانی اینفانتینو دیدار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، درخواست دیدار با رئیس فیفا برای صحبت درباره میزبانی ایران در دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هفته جاری ارسال شد و مسئولان فیفا با برگزاری این دیدار موافقت کردند. از همین‌رو قرار است رئیس فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که راهی زوریخ شود تا در جلسه با اینفانتینو حضور داشته باشد.

حمیدرضا آصفی یکی از اعضای تیمی است که عزیزی خادم را در این سفر همراهی می‌کند و هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال قرار است در این جلسه مسائل مربوط به اعطای میزبانی دیدار‌های باقیمانده انتخابی جام جهانی در گروه C به بحرین را از سوی AFC مطرح کرده و از این طریق بحث رسیدن میزبانی به ایران را پیگیری کند.

سفر اضطراری عزیزی خادم و هیات همراه به زوریخ

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زود برید اونجا که برای پذیرایی پورشور از شما تدارک دیدن. میزبانی جام جهانی و المپیک رو هم در اسرع وقت بهتون واگزار می‌کنند.
ساده‌لوح‌ها
تور نوروزی از جیب خلق الله. یه سری هم به اینفانتینو بزنیم حالا
بهانه ای برای سفر نوروزی! دو روز دیگه عکس های یادگاری شون با خانم‌بچه ها سر از اینستاگرام درمیاره. اینا حتی بلد نیستن دو تا کلمه انگلیسی حرف بزنن.
رفتیم تا ساختمان فیفا،ولی گفتند باید پروتکل های سخت دوران کرونا را رعایت کنید و ما هم بر گشتیم و همراه آقای آصفی به میهمانی نوروزی سفارت رفتیم و در باره میزبانی رایزنیهای مفیدی با سفیر داشتیم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی