بازدید 1947
براي ششمين بار،

پيكان بر جام واليبال آسيا بوسه زد

بر اساس رده بندي نهايي رقابت‌هاي واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا تيم هاي پيكان، العربي قطر، ژاپن، چين، قزاقستان، تايلند، ويتنام، ميانمار، اندونزي و ازبكستان به ترتيب رده هاي اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶ 13 June 2010
تيم واليبال پيكان ايران در ديدار فينال جام باشگاه‌هاي آسيا با كسب افتخاري ديگر براي ششمين بار بر جام باشگاه‌هاي آسيا بوسه زد.

به گزارش ايسنا، فينال اين مسابقه‌ها كه بين نمايندگان ايران و قطر برگزار شد، با پيروزي سه بر يك تيم واليبال پيكان و قهرماني نماينده ايران همراه بود.

پيكاني‌ها براي عبور از قرمز‌پوشان قطري ست‌هاي اول، دوم و چهارم را با نتايج 26 ـ 24 ، 25 ـ 22 و 25 ـ 19 به نفع خود تمام كردند. حريف قطري نيز در گيم چهارم 25 ـ 22 توانست به برتري دست يابد.

جوانان قهرمان تيم پيكان با كسب اين پيروزي در ورزشگاه، در حالي كه پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي ايران در دست داشتند، دور افتخار زدند.

پيكان در حالي به مصاف العربي رفته بود كه در ست‌هاي اول و دوم و در حالي كه با اختلاف از حريف خود عقب بود در پايان توانست حريف خوب تدارك شده قطري خود را مقهور سرعت عمل و قدرت بازيكنانش كند.

در اين ديدار كه به صورت مستقيم از شبكه الجزيره اسپورت 2 پخش مي‌شد، گزارشگر قطري اين تلويزيون را مجبور به اعتراف قدرت و مهارت تيم پيكان ايران كرد.

در ديدار رده‌بندي اين مسابقه‌ها نيز پاناسونيك ژاپن با عبور از شانگهاي چين به مقام سوم اين دوره از مسابقه‌ها دست يافت.

نوجوانان و جوانان چيني حاضر در سالن ورزشگاه شانگهاي تيم پيكان را در طول اين ديدار تشويق كردند. نوجوانان و جوانان چيني به دليل قدرت برتر تيم پيكان تشويق‌هاي خود را با فريادهاي ايران، ايران سر دادند.

متاسفانه دو تن از بازيكنان پيكان نيز با خالكوبي بر روي بدن خود، چهره‌ي شايسته‌اي از قهرمانان ورزشي ايران را نشان ندادند كه از ديد گزارشگر چيني اين مسابقه‌ها نيز پنهان نمانده بود.

مسابقه واليبال پيكان و نماينده قطر را ميليون‌ها هوادار اين رشته ورزشي در آسياي دور و خاورميانه و حوزه خليج فارس تماشا كردند.

فروشگاه‌هاي ايراني در امارات متحده عربي و قطر و همچنين برخي از شهروندان عربي كشورهاي ياد شده و بحرين تلويزيون‌هاي خود را هنگام پخش اين ديدار در فروشگاه‌هاي خود روشن كرده بودند.

استقبال از اين ديدار در اين سطح در حالي كه كانال‌هاي ماهواره‌اي ديگر الجزيره اسپورت مملو از اخبار و رويدادهاي جام جهاني است، بسيار جالب توجه بود.

بر اساس رده بندي نهايي رقابت‌هاي واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا تيم هاي پيكان، العربي قطر، ژاپن، چين، قزاقستان، تايلند، ويتنام، ميانمار، اندونزي و ازبكستان به ترتيب رده هاي اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار