بازدید 4921

احتمال بارش پراکنده در بیشتر نقاط کشور

کد خبر: ۱۰۴۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 16 March 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای تهران، کرج، اراک و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با غبار صبحگاهی را خواهیم داشت. به لحاظ بارندگی هم امروز در بعضی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز بارش پراکنده و خفیف را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا در بیشتر مناطق به جز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و هرمزگان سایر مناطق بارش‌های پراکنده را دارند. همچنین دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را خواهند داشت.

گودرزی گفت: این بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه از امروز تا پنجشنبه روند افزایش دما را در بیشتر مناطق کشورمان خواهیم داشت. این افزایش قابل ملاحظه دما سبب می‌شود که امکان ذوب برف به وجود بیاید. به ویژه که از امروز تا پنجشنبه احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی هم وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: همچنین احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب و امتداد رشته کوه‌های البرز و زاگرس هم وجود دارد.

گودرزی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است. برای بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر خواهیم بود. در ارتفاعات تهران امشب احتمال بارش‌های پراکنده می‌رود. بیشینه دمای هوا هم ۱۷ درجه سانتیگراد و کمینه دما ۷ درجه بالای صفر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار