بازدید 27198
۷

پرسپولیس به دنبال گرفتن غرامت از AFC!

باشگاه پرسپولیس احتمالا در صورت تبرئه عیسی آل کثیر در دادگاه cas از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست غرامت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 15 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ورزشی، آخرین جلسه استماع عیسی آل کثیر روز جمعه هفته گذشته برگزار، و بعد از جلسه مقرر شد تا دادگاه حکمیت ورزش یا همان cas در اسرع وقت رای نهایی خود را در مورد این پرونده اعلام کنند.

شاید برای همگان این سوال پیش آمده باشد چرا پرسپولیس با توجه با فاصله کم اتمام محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، تبرئه شدن این بازیکن را به صورت جدی دنبال می کند؟

خبر های رسیده است به خبرنگار ما حکایت از آن دارد که در صورت ثمر بخش بودن دفاعیات باشگاه پرسپولیس و تبرئه شدن عیسی آل کثیر این باشگاه به دنبال آن خواهد بود تا بحث دریافت غرامت سنگین را از از AFC دنبال کند.

سرخپوشان امیدوارند با اعلام رای دادگاه CAS به نفع مهاجم خود بتوانند با دریافت غرامت از کنفدراسیون فوتبال آسیا هم انتقام رای ناعادلانه محرومیت عیسی آل کثیر را بگیرند و هم بخشی از مشکلات مالی خود را با این غرامت حل کنند.

به هر حال احتمالا رای دادگاه حکمیت ورزش احتمالا در دو سه روز آینده اعلام مشخص می شود و باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رای این پرونده و بخشش احتمالی آل کثیر موضع رسمی خود را در مورد شکایت از AFC اعلام خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
چه حالی میده
نگذاشتند قهرمان آسیا بشه!
پرسپولیس فکر میکنه با فدراسیون فوتبال ایران طرفه،که از تمام ابزارهای لازم در دولت و وزارت ورزش و خودفدراسیون ووو سود ببره.نه جانم اونجا کنفدراسیونه.
پرسپولیس بشینه تا کاس به نفعش رای بده... فکر پرونده النصر باشید آل کثیر نهایت بیست روز دیگه محرومیتش تمومه...
حالا ببخشش چه سودی داره پرسپولیس الکی جام باشگاه ها رو از دست داد بیشتر حسرت می خوریم که چرا توبازی فینال ازش استفاده نشده اینم از ضعف مدیران ماست که تو ای اف سی نماینده مون ضعیف عمل کرده
ای اف سی کارهای ضد ورزش و ضد فوتبال انجام داده مثل محرومیت بی دلیل عیسی آل کثیر و سرتاسر قاره آسیا نسبت به مدیریت انها اعتراض دارند مثلا میزبانی بازیهای مقدماتی جام جهانی فوتبال۲۰۲۲
فارغ از هر رنگی، امیدوارم شاهد یک اتفاق خوب برای پرسپولیس و فوتبال ایران باشیم. به هر حال با محرومیت آل کثیر، یک جام، یک افتخار ملی و میلیون ها دلار پاداش قهرمانی از ایران و پرسپولیس گرفته شد. باید جلوی چشمان این اعراب و اون بحرینی رئیس AFC این پول رو از حلقوم اونها در آورد تا احترام بیشتری برای فوتبال ایران قائل بشوند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی