بازدید 4909

بارش‌های پراکنده در بیشتر استان‌های کشور

کد خبر: ۱۰۴۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 15 March 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا بویژه برای اوایل امروز در بیشتر شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌ها را خواهیم داشت. امروز بعدظهر و شب در برخی نقاط کشور از جمله شمال غرب، دامنه‌های البرز و ارتفاعات البرز بارش پراکنده را داریم. فردا شمال غرب و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، جنوب غرب و ارتفاعات بارش‌های پراکنده را پیش بینی می‌کنیم.

گودرزی گفت: چهارشنبه قسمت‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش‌های پراکنده را و احتمال اینکه بارش‌ها در ارتفاعات بصورت برف باشد دور از انتظار نیست. برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه شدت وزش باد را در جنوب غرب کشور که سبب خیزش گردوخاک در این مناطق خواهد شد. روز چهارشنبه، پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق سرعت باد افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای روز‌های آینده افزایش قابل توجه دما را خواهیم داشت، که امکان ذوب برف بخصوص برای روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه را پیش بینی میکنیم. احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و احتمال سقوط بهمن را در ارتفاعات شمال غرب و رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی را در پی خواهیم داشت. تا اواخر هفته افزایش دما و همچنین سواحل دریای خزر و شمال شرق بطور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش دما خواهند داشت.

این کارشناس افزود: تهران هم امروز نیمه ابری در برخی نقاط همراه با غبار محلی را در قسمت‌های پر تردد را دارد. برای ارتفاعات تهران احتمال بارش باران برای امشب را پیش بینی می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار