بازدید 8244
همزمان با افزایش اتهام زنی میان مقامات صهیونیست؛

نتانیاهو: قول می‌دهم پنجمین دور انتخابات برگزار نشود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای وعده داد که در صورت دستیابی به توافق با احزاب سیاسی اسرائیلی پنجمین دور انتخابات در اراضی اشغالی برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ 14 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اجازه نمی‌دهد انتخابات پنجم در اراضی اشغالی برگزار شود.

در حالی که تنها ۱۰ روز تا موعد برگزاری انتخابات مجدد رژیم صهیونیستی در خلال کمتر از ۲ سال گذشته باقی مانده است، نتانیاهو در مصاحبه با یک روزنامه اراضی اشغالی مدعی شد که این امکان وجود دارد تا با دستیابی به یک توافق مطمئن (میان احزاب صهیونیستی) دیگر احتیاجی به برگزاری پنجمین انتخابات در کمتر از ۲ سال نباشد.

این سخنان نخست وزیر رژیم اشغالگر درپی انتشار نظرسنجی که طی روز‌های اخیر توسط روزنامه جروزالم پست و معاریو منتشر شده است، مطرح شد. نتایج نظرسنجی‌ها به طور یکسان تاکید کرده‌اند که تا زمانی که احزاب اسرائیلی با یکدیگر کنار نیایند و به عهدشکنی‌های خود در قبال یکدیگر ادامه دهند هیچ حزبی به ۶۱ رأی ضروری برای کسب پست نخست وزیری دست نخواهد یافت.

مطرح شدن چنین اظهاراتی از سوی نخست وزیر معروف به «نخست وزیر جرم» رژیم صهیونیستی در حالی است که موج انتقادات گسترده علیه او بخاطر درگیری در سه پرونده فساد ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰ مبنی بر رشوه خواری و خیانت در امانت در سرتاسر اراضی اشغالی به راه افتاده است.

علاوه براین، تاکنون بسیاری از مقامات صهیونیستی بار‌ها به علت ناکارآمدی سیاست‌های مدیریتی نتانیاهو در اداره اوضاع کرونایی اراضی اشغالی و نرخ روبه رشد بیکاری میان اشغالی نشینان تنها راه بهبود شرایط را برکناری نخست وزیرشان می‌دانند.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم اشغالگر و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق این رژیم بار‌ها نتانیاهو را با الفاظ توهین آمیز و زشت مورد خطاب قرار داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل