بازدید 15731

اظهارات احمدی نژاد بمناسبت سالگرد انتخابات

وي افزود: هجمه‌هايي كه به خدمات انجام شده از سوي دولت انجام مي‌شود و خلاف واقع‌گويي‌ها، تاثيري در خدمت‌رساني و اراده مسوولين ندارد و از موضع انفعالي است؛ چراكه آنان نمي‌خواهند مردم از اقدامات عظيم انجام شده آگاهي پيدا كنند.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸ 13 June 2010
رييس‌جمهور گفت: حماسه عظيم و ماندگار 22 خرداد، جهاني شدن انقلاب را كليد زد و ملت ايران را وارد مرحله جديدي براي انجام ماموريت‌هاي جهاني كرد.

به گزارش ايسنا دكتر محمود احمدي‌نژاد به مناسبت سالگرد انتخابات دهم رياست جمهوري در ديدار وزراء ، معاونين و روساي سازمان‌هاي دولتي، با قدرداني از آنان به خاطر " درك مسووليت، ايستادگي و انجام خدمات گسترده" اظهار كرد: خدمات و تحولات بسياري در اين دولت رخ داده كه مطمئناً مقدمه اين تحولات، همت، اراده و عزم والاي مديران و مسوولين دولت بوده است.

وي افزود: هجمه‌هايي كه به خدمات انجام شده از سوي دولت انجام مي‌شود و خلاف واقع‌گويي‌ها، تاثيري در خدمت‌رساني و اراده مسوولين ندارد و از موضع انفعالي است؛ چراكه آنان نمي‌خواهند مردم از اقدامات عظيم انجام شده آگاهي پيدا كنند.

وي با بيان اين‌كه " بدون ترديد 22 خرداد سال گذشته روز بسيار بزرگي بود" خاطرنشان كرد : شايد بتوان گفت اين حماسه عظيم و ماندگار، جهاني شدن انقلاب را كليد زد و ملت ايران را وارد فاز جديدي براي انجام ماموريت‌هاي جهاني كرد.

رييس‌جمهور با اشاره به اين‌كه " در انتخابات سال گذشته كارآمدي انديشه انقلاب، اثرگذاري انديشه انتظار و قدرت تحول‌آفريني انديشه انتظار عملياتي شد" گفت: اين مفاهيم هر روز رو به شكوفايي و گسترش است. باورمان اين است كه اين مفاهم ماموريت اصلي و رمز ماندگاري ملت ايران محسوب مي‌شود.

وي درباره قطعنامه اخيري كه شوراي امنيت ملت عليه ايران صادر كرده است، گفت: قدرت‌هاي زورگو اين قطعنامه را براي دفاع از خودشان منتشر كردند كه البته دفاع آنان بسيار ناشيانه بود به طوري كه به خودشان ضربه وارد كردند.

وي با تاكيد بر اين‌كه " 22 خرداد سال گذشته حماسه عظيم و متعلق به همه ملت ايران بود" ادامه داد: در اين حماسه بزرگ 40 ميليون نفر يعني همه مردم ايران مشاركت كردند و ركوردي در تاريخ دمكراسي به نمايش گذاشته شد.

احمدي‌نژاد افزود: امروز مجموعه مديريت كشور منسجم و همدل به سمت قله‌هاي بلند و آرمان‌هاي الهي در حال حركت است. در 22 خرداد سال گذشته ذهنيت‌هاي مادي و گروهي به هم ريخت انقلاب اسلامي يك روح زنده و پويا است كه از انديشه‌هاي مادي و معادلات جهاني عبور كرده است. محال است بار ديگر بساط گذشته در كشور تكرار شود ما بايد خود را براي مرحله‌اي آماده كنيم كه حتي افق آن بسيار متعالي‌تر از امروز است؛ بنابراين بايد با انرژي چندين برابري براي انجام كار با كيفيتي بالاتر آماده شويم.

وي ادامه داد: بايد روحيه مردمي بودن ، خدمتگزاري و ساده زيست بودن و همت بلند را در خودمان حفظ و تقويت كنيم. اين‌كه امروز معاونين وزرا در سفرهاي استاني با توده‌هاي مردم ارتباط برقرار مي‌كنند اقدام بسيار مناسبي است كه بايد به همه بدنه مديريتي كشور تسري پيدا كند و مطمئناً حركت در اين مسير منشاء پيروزي است.

وي گفت: امروز خداوند ما را در صف خادمان مردم قرار داده است كه بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانيم تا بركات الهي ادامه پيدا كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر