بازدید 20876

خاطره عجیب مینو محرز از یک بیمارش در دوران کرونا

دکتر مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا که مهمان برنامه «خندوانه» بود، از یک بیمار مراجعه‌کننده به خود گفت که با مصرف وایتکس و عنبر نسارا، مری خود را داغون کرده بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 13 March 2021

 

به گزارش  تابناک، برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان، شب گذشته (جمعه ۲۳ اسفند)، میزبان مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئول کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی بود.
محرز پس از توضیحاتی درباره همه‌گیری کرونا و تولید واکسن ایرانی آن، با اشاره به علاقه‌اش به پزشکی گفت: «در خانه ما تحصیل و ورزش بسیار مهم بود و والدین روی آن سرمایه‌گذاری کردند. من خیلی علاقه‌مند به پزشکی بودم و به این سمت آمدم؛ اما بقیه خواهر و برادرهایم اساتید سطح بالای دانشگاه هستند.»

او درباره اتفاقات جالبی که برایش در دوران کرونا رخ داده است، گفت: «یک مریض پیش من آمد که مری‌اش داغون شده بود. او از ترس و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، وایتکس رقیق شده با آب لیمو خورده بود و بعد عنبر نسارا دود کرده بود!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، در پایان گفت‌وگویش با رامبد جوان گفت: «ما بزرگ‌ترین سرمایه را در جهان داریم و آن هم مغز جوانان کشورمان است. جوانانی که در همه دنیا افتخارآفرینی کرده‌اند و هر دارویی که موجود بود، برای کووید تولید کردند. با همه تحریم‌ها، امکانات تهیه واکسن مهیا شده و چندین واکسن در فاز تحقیقات بالینی قرار گرفته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
خاطره خود ایشان هستند که با پافشاری الکی برای واکسن ایرانی باعث گسترش کرونا و عقب ماندن واکسیناسیون در ایران شدند . خاطره آن دلالهای ناصر خسرو هستند که همین واکسنی که ایشان از مردم دریغ کرد را به قیمت های میلیونی میفروشند و مردم هم ناچار به خرید واکسن با این قیمتها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
چرا داستان مي بافيد، واكسيناسيون در دنيا حدود 3 ماه است كه شروع شده و طبيعي است كه اولويت اول هم با خود كشورهاي توليد كننده خواهد بود.
اون دکتری که عنبر نسا و وایتکس تجویز کرد با شمایی که واردات واکسن را به بهانه تولید داخل عقب انداختید و باعث همه گیری کرونا شدید هر دو در پیشگاه خداوند گناهکار هستید و روز قیامت باید جواب خدا و ملت را بدهید
ما بزرگ‌ترین سرمایه را در جهان داریم و آن هم مغز جوانان کشورمان است.
اگه به حرف بالا اعتقاد داشتید برای واحد ایدز وزارت بر اساس مغز جوانان نیرو میگرفتید و نه رشته مورد علاقه و نزدیکانتان
وقتی داروها ناقص مصرف شود همین نتیجه اش میشود. دوز خوردنی رو درست خورده(وایتکس و لیمو) استنشاقی هم خوب بوده(عنبر نسارا) استعمالی رو انجام نداده( روغن بنفشه).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خوردنیش هم ناقص بوده، ادرار شتر رو باید با وایتکس و لیمو قاطی میکرد
جناب خان مسوولیت بیمار فوق را به گردن گرفت.
همین شما و تیمتان به بهانه تولید واکسن داخلی، کلی بودجه گرفتین و واردات واکسن معتبر رو ممنوع کردین و هرروز باعث مرگ افراد بیشتری میشین. هرچی اسم ملی رووش گذاشتین وارداتش رو ممنوع کردین و کلی پول ازش به جیب زدین و یه محصول داغون از رده خارج بی کیفیت رو به قیمت گرون به مردم بدبخت انداختین. نمونه بارزش خودروی ملی و اخریش هم همین واکسن
من برنامه خندوانه را به خاطر شخصیت دو پهلوی رامبد جوان نگاه نمی کنم
میگم چطوری تا تقی به توقی می خوره بریم پیش خارجیها خیلی خوبه
سلام
من یک پزشکم با 24 سال سابقه کاری
از زمان دانشجویی از آموزش های این بزرگوار بهره برده ایم گرچه هیچ وقت خودشان را از نزدیک ندیده ایم
دستشان را میبوسم که در این سال‌های سخت در کنار دانشجویان و بیماران ماندند و در بهبود شرایط تا آنجا که از دستشان بر می آمد کوشش کردند
از خداوند برایشان صبر و اجر بسیار طلب میکنم در برابر این ناسپاسی ها

کاش واقعیت ها را ببینیم و نادانسته قضاوت نکنیم
بی انصافی نکنیم
بيش از حد به ترامپ اعتماد داشته!
چقدر بعضی ها حقیرانه فکر می کنند کشور ما از کشورهای بزرگ دنیا است که دارو تولید می کند و اونوقت ما عقده زدن واکسن خارجی داشته باشیم واقعا شرم اوره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی