بازدید 19629
۶

گلایه واعظی از شمخانی

محمود واعظی: آقای دکتر روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است و دبیرخانه هم باید مانند گذشته خودش را با رئیس شورا هماهنگ کند.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 12 March 2021

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است و دبیرخانه این شورا باید با رئیسش هماهنگ باشد

سیدمحمود واعظی درباره ضرورت هماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با دولت گفت: آقای دکتر روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است و دبیرخانه هم باید مانند گذشته خودش را با رئیس شورا هماهنگ کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطر نشان کرد: حال یک وقتی نغمه‌هایی زده می‌شود و مصاحبه‌های صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد در این شرایطی که کشور در حال جنگ اقتصادی است به جای اینکه فضا را آرام کند باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

وی ادامه داد: این از مشکلاتی است که ما داریم و باید حل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
آقای واعظی!
خودت با کی هماهنگ بودی وقتی گفتی شاخض زیر 1600 نمی آد؟!!!
ساکت باشی عاقبت بخیر می شی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
اقای نوبخت واقای واعظی تو این دولت کاری کردند کارستان
زندگی رفاه عشق صفا
سخنی است کاملا درست
جناب واعظی سردار شمخانی دیده پایان عمر دولت هست وبرای اینکه دردولت اینده جایگاهی داشته باشد وبرای اینکه دل اصولگرایان ورئیس جمهور اینده که قطعا از طیف اصولگرایان هست برای اینکه جایگاهی برای اینده داشته باشد برخلاف رئیس جمهور ودولت فعلی حرف میزند واین را نباید دلگیرشد فقط باید افراد را شناخت اقای شمخانی برود دامادش را اصلاح کند
با سلام، شورای عالی امنیت ملی، هیات دولت دولت نیست که اعضا با رئیس هماهنگ و منویات او را اجرا کنند. بدیهی است رئیس ش.ع.ا.م جایگاه و برتری و رای بیشتری ندارد و بیشتر هماهنگ کننده است هر چند جنابعالی و آقای رئیس جمهور محترم اگر می توانستید بر خلاف شعارهایتان، دیکتاتوری ایجاد می کردید که کم نظیر باشد و مصادیق آن اظهر من الشمس است.
واعظی تو فقط دفتردار یا همون میرزابنویس قدیم هستی ربطی به وظایف تو نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر