بازدید 13951

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ اسفند ۹۹/ جان باختن ۵۳ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۰۸۸ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۲۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 12 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۷۳۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۹۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۵۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۱ هزار و ۶۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۱۷۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۲۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۴۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۰ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۰ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
حتی یک قربانی هم ناراحت کننده است
انشاءالله هیچ هموطنی گرفتار کرونا و بیماری نشود
قاطی کردید دیگه اخر ۵۳ تا یا ۸۸ ؟؟؟؟
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
،۵۳۸ مطمئنا
۵۵ یا ۸۸؟
88 مال دیروز بوده احتمالا..
خبر دیروز و فقط تبترشو عوض کردید .
کپی پیست همین میشه دیگه
هر روز کپی - پیست می کنید؟
یه بتر بخوانید از روی متن با تیتر همخوانی ندارد
یه جا ۵۳ ، یه جا ۸۸ . خودشونم که میگن الان میزان کشندگی هفت برابر ویروس قبله. کدوم درسته الله اعلم
جان باختن مربوط به زمانی بود که واکسن معتبر جهانی وجود نداشت الان نامش چیز دیگری است!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی