بازدید 12409
۵

جزئیات حمله به همسایه‌ها با شمشیر!

...وقتی به آن‌ها رسیدم، شمشیرم را که دیدند شروع کردند به مسخره کردن و تصور می‌کردند که من بلوف می‌زنم و قصد درگیری ندارم، اما من که بسیار عصبانی شده بود، با آن‌ها درگیر شدم و با شمشیرم به هر دونفرشان چندین ضربه زدم....
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 12 March 2021

به گزارش تابناک، میزان نوشت: برادری که با شمشیر، سراغ همسایه هایشان رفت، دستگیر شد.

در طرح صاعقه پلیس پیشگیری، توجه ویژه‌ای به حاملان و عاملان خرید و فروش سلاح توجه شده و تعداد زیادی از افرادی که به این جرائم مرتکب شده اند، دستگیر شده اند. همچنین در این طرح صد‌ها چاقو، قمه، شمشیر و تبر نیز کشف و ضبط شده است.
منصور یکی از متهمان دستگیر شده طرح صاعقه است. جرم او درگیری، عربده کشی و مجروح کردن دو پسر جوان است.

منصور برادری است که با شمشیر به مزاحمان خواهرش حمله کرده و آن‌ها را راهی بیمارستان کرده است.

این متهم ۳۰ ساله در گفتگو با میزان درباره روز درگیری و جرم نزاع خود توضیح داد.

من منصور هستم و ۳۰ ساله، دو سالیست که شیشه مصرف میکنم و جز این، هیچ کاری ندارم.

یک روز پس از اینکه در خانه یکی از رفقا، مواد مخدر مصرف کردم، به خانه آمدم و شنیدم که خواهرم به مادرم می‌گفت که پسر دو همسایه مان به خواهرم متلک گفته اند و او را آزار داده اند.

من هم شمشیرم را برداشتم و در کوچه به سراغ هردوشان رفتم.

وقتی به آن‌ها رسیدم، شمشیرم را که دیدند شروع کردند به مسخره کردن و تصور می‌کردند که من بلوف می‌زنم و قصد درگیری ندارم، اما من که بسیار عصبانی شده بود، با آن‌ها درگیر شدم و با شمشیرم به هر دونفرشان چندین ضربه زدم.

او در پاسخ به این سوال که قربانیان دچار قطع عضو شده اند یا خیر، می‌گوید: نه انقدر پیش نرفت و همسایه‌های دیگر به دادشان رسیدند، اما هر دو بیمارستان هستند و فکر می‌کنم فقط چندین بخیه خورده اند و زنده هستند.

این متهم ادعا می‌کند هیچ جرم دیگه‌ای ندارد، اما به نظر می‌رسد هیچ برادری آن هم بدون سوسابقه، در خانه خود در حالیکه اصلا ورزشکار نیز، نیست، شمشیر و چاقو نگه نمی‌دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
اعدام
آخر متن سه تا سور زده به رونالدو : هیچ برادری بخصوص که ورزشکار هم نباشه در خانه شمشیر و چاقو نگه نمیداره!!! یعنی اگر خواهر بود میتونست چاقو و شمشیر داشته باشه؟ یا اگه ورزشکار بود میتونست شمشیر و چاقو نگه داره؟
چقدر شیوا وروان گزارش شده .مانند زبان فارسی " دری " و "پشتو"
هم ایشان و هم دو جوان که به ناموس ایشان بی احترامی کردند باید در حد جرمشان محاکمه شوند
متاسفانه منم یکی از قربانیان حادثه ای اینچنینی هستم و با وجود اینکه 20 روز بیمارستان بوده ام و دچار آسیب و ضررهای روحی و مالی زیادی شدم و بیمه هم هزینه های بیمارستان را به خاطر اینکه عنوان درگیری اعلام شده پرداخت نکرده است
بیش از سه ماهه که از فرد قمه کش شکایت کردم هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و به نظر میرسد انگیزه و تلاشی که لازم است با افراد قمه کش صورت بگیرد وجود ندارد و این افراد که میبینند قانون برخورد جدی نمیکنه هر روز جری تر میشوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار