بازدید 11122
۲

آخرین آمار بیماران بستری کرونایی در مازندران

تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران طی شبانه‌روز گذشته به ۵۵۳ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱ 12 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس از مازندران، روز‌های کرونایی و دردسر‌های کرونایی به قوت خود باقی است.

شرایط خاص استان و در پیش بودن نوروز ۱۴۰۰ مهم‌ترین نگرانی این روز‌های مردم استان است که تجربه سه پیک استان خود تاییدی بر این موضوع است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۰۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۱۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۸۶ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید بستری و ۲۵ بیمار هم ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۱۰۴ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۵۳ نفر رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
تمامی این حرف ها دروغه .
الان بیش از یک ساله که منع تردد به مازندران رو داریم ولی هر رور آمار کرونایی آن هم فقط در آمل و بابل اعلام میکنند !!!
مگه آمل چقدر جمعیت داره که بیش از یک ساله در حال مریضی هستند و خوب هم نمی شوند ؟!!
کل کشور هیچ حرفی نمیرنند فقط این چند تا مسول مازندرانی مدام مصاحبه میکنند و جنجال درست میکنند و باعث اختلال در زندگی کسبه مازندران و مردم شده اند.
مگه مازندران فقط آمله ؟!
از کل شهرهای ساحلی هم فقط رامسر تا رودسر نارنجیه ! واسه چی کل شمال رو ممنوع میکنید ؟!
بنده خودم ساکن چمستانم از توابع شهرستان نور در جواب دوست گرامی که مگه مازندران فقط آمل و بابل.وقتی از چمستان و نور تا استان گیلان حتی یه بیمارستان‌مجهز وجود نداره وقتی تو شهرستان آمل بیش از ۵ بیمارستان‌مجهز وجود داره بله که کل مازندران آمل و بابل،تمام بیماران کرونایی غرب استان در شهرستان امل و بابل بستری میشن بخاطر همین آمار این دو شهرستان همیشه بالاست در ضمن کجا مازندران یه سال ورودی هاش بسته؟از روز اول کرونا اینجا پره مسافره همین الانم تمام مسافرین تو ویلاها و شهرک هاشون مستقر شدن .جان ما مهمتره یا پول شماها؟هموطن های عزیز یه کم مراعات حال مردم مازندران و بکنین صرف داشتن یه ویلا ۱۰۰ متری این حق و به شما نمیده که با جون مردم این استان بازی کنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار