بازدید 11168
۲

دزدان با چاقو دارایی دروازه‌بان لیگ برتری را بردند

کد خبر: ۱۰۴۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 11 March 2021

نشریه دیلی میل انگلیس از حمله گروهی از سارقان به منزل روبین اولسن دروازه‌بان سوئدی تیم فوتبال اورتون در روز شنبه خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق نوشته این نشریه، دروازه‌بان اورتون که به صورت قرضی از رم به این تیم ملحق شده است، در ابتدای هفته جاری در حالی که هم خودش و هم همسر و فرزندانش در منزل حضور داشتند، با حمله چند سارق مسلح به سلاح سرد مواجه شدند و با مقداری جواهر و اشیای قیمتی دیگر از محل گریختند. گویا سارقان با چاقو اولسن را تهدید کرده و به این شیوه توانسته‌اند تمام اشیای گرانبهای موجود در محل را به سرقت ببرند.

پلیس مرسی‌ساید در حال بررسی این اتفاق است و در همین حال باشگاه اورتون نیز حمایت خود را از بازیکن سوئدی و خانواده او اعلام کرده است.

ظاهراً پس از رخ دادن این اتفاق برای اولسن، تعدادی دیگر از ستاره‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس نیز اقدام به تقویت سیستم‌های امنیتی منازل خود کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امنیت نیست . . .
مردم فکر میکنند دزد برای همسایه است یا تو خونه چیزی ندارند و فکر هم نمیکنند که دزده که نمیدونه اینا چیزی تو خونه ندارند اگرچه خیلی چیزا تو خونه قابل سرقت هستش که از همه مهمتر جان، ناموس و روان افراد خانواده است که هیچ قیمتی نمیشه روش گذاشت، پس چون سارقین اصلا به جنس درب کار ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، باید قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه که بدون هیچ اما و اگر باز یا تخریب نشه و مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نیز حفاظ ضد دیلم نصب باشه که از جای جوش قابل تخریب با جک یا دیلم نباشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی