بازدید 7055
۱

واکنش حسن یزدانی به شکست قاسمپور و تصاحب دوبنده المپیک

کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 09 March 2021

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از شکست قاسمپور گفت: او حریف سرسختی است و امیدوارم هر کس لایق تر بود به المپیک برود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی پس از برتری مقابل کامران قاسمپور در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک توکیو، گفت: کشتی داخلی سخت و دشوار است. ما با هم رفیق، همشهری و هم باشگاهی هستیم و قاسمپور حریف سر سختی است.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک افزود: هر کشتی گیری که کمتر اشتباه کند و آماده تر باشد برنده می شود.امیدوارم هر کس لایق بود به المپیک برود.

وی درباره شرایط وزنی خود گفت: فعلا وزنم برای کشتی در ۸۶ کیلوگرم است چرا که نهایتا به ۸۹ کیلو می رسم. فعلا قصد دارم در همین وزن کشتی بگیرم.

یزدانی در پایان با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی گفت: در قرنطینه کامل تمرین می کنیم و هیچ کس اجازه ندارد از اردو خارج شود چرا که در این شرایط یک نفر هم آلوده شود بقیه نیز مشکل پیدا می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن جان خسته نباشی خداقوت، تو دل خیلی ها رو در میادین ورزشی شاد کردی، ازت تشکر میکنم، اما اعتقاد من اینه که شما ديگه نمیتونی تیلور رو شکست بدی، هنوز وقت زیادی تا المپیک مونده، اگه خودت هم میدونی تیلور قابل شکست نیست، از این وزن کنار بکش، تا جوان دیگه ای شانس شکست تیلور رو داشته باشه، ممنونتم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان