بازدید 3717
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در یزد به ۲۱ نفر رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از مثبت شدن تست کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی ۲۱ نفر در مناطق مختلف استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰ 09 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمود نوری شادکام از شناسایی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان‌های میبد و اردکان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۲۱ مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۵۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: امروز دو مورد بیمار مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در شهرستان اردکان و یک مورد در شهرستان میبد شناسایی شدند.

نوری شادکام ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم، موارد ابتلا به کرونای انگلیسی دیده شده است.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و در همین مدت، یک مورد فوت بر اثر کرونا دراستان به ثبت رسیده است.. نوری شادکام عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است، اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی‌ها بیش از پیش مورد تاکید است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان