بازدید 16724
۸

شیشه فروشان نازی آباد تهران دستگیر شدند

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری دو خرده فروش سابقه دار محله نازی آباد تهران خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی بیش از دو کیلوگرم شیشه کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 08 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان- سرهنگ حسین باباپور گفت: پس از اجرای چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه دهم این پلیس، مشخص شد دو توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر اقدام به خرده فروشی مواد روانگردان شیشه در محله نازی آباد می‌کنند.

وی افزود: با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد "مهرداد" به همراه یکی از همدستان خود به نام "هاشم"در منزلش در حوالی محله نازی آباد ضمن دپوی مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان شیشه اقدام به توزیع و خرده فروشی نیز می‌کند.

باباپور بیان داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی و اخذ مجوز قانونی، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی عصر روز گذشته در یک عملیات از پیش طراحی شده وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر دو متهم دو کیلو و ۱۱۰ گرم شیشه را کشف کنند.


جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
میشه بگید چه جوری پلیس به خونه مواد فروش ها جمله میکنه و موازین شرعی هم مراعات میکنه؟
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دوست عزیز به نظرت داشتن حکم قضایی چی میشه ؟در ضمن اون مواد فروش قصد جون ما رو داره پس دیگ موازین شرعی معنی نداره
چند نفرشان
فروشندگان ومصرف کنندگان مواد مخدرجامعه را هدف قرار دادهاند که بوسیله انان همه پله های امید به سوی آینده برای خانواده های انان ودیگر افراد فرو می پاشد که حقیقاتا برای داشتن جامعه سالم این افراد تبعید به شهرها ی مشخص وزندانهایی جدا از سایرین که در اینصورت میتوان نابودگری انان را کاهش داد
رصد دقیق لازم نداره
تو هر پارکی یک چرخ بزنی چندتاشونه میبینی
من خودم بچه نازی ابادم، تعداد فروشندگان مواد خیلی بیشتر از این حرفاست، بعد چرا خرده فروش، عمده فروش هم زیادن،من با بقیه مواد فروشا کاری ندارم، شیشه فروشو چه عمده وچه خرده رو فقط باید اعدام کرد، اونی که میدونه شیشه چیه میفهمه من چی میگم
باید علت رو پیدا و درمان کرد .ایجاد .کار. تولید ثروت. واسانی تهیه مسکن و معیشت.
با وجود همه امکانات انموقع هر کس خلاف کرد .زندان
من توی نازی آباد زندگی میکنم و نیازی به رصد دقیق مامور نیست یه سر به پارک 17 شهریور و یا پارک مرغوبکار یا اصلا زیر پل وسط میدون بازار دوم بزنید همه جور مواد فروش میبینین و خیلی خیلی رک و راحت میان پیشنهاد فروش بهتون میدن حالا تعداد معتادا که همه هم جونن بماند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار