بازدید 8085
۱

لرستان پرریسک‌ترین استان از لحاظ کروناست

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان پرریسک‌ترین استان از لحاظ کروناست گفت: همسایگی با خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در این استان لزوم مراقبت‌ها را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 08 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهارداشت: براساس ارزیابی‌ها استان لرستان در راستای مقابله با کرونا تا کنون عملکرد موفقی داشته است و باید کمک کنیم این روند ادامه یابد.

وی افزود: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی وجود ویروس جهش یافته انگلیسی در استان لرستان قطعی است و تاکنون دو نفر کرونای مثبت در استان مشاهده شده که لازم است مراقبت‌ها را افزایش دهیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان پرریسک‌ترین استان در همسایگی خوزستان است عنوان کرد: از نظر تحلیلی در لرستان باید سختگیری‌های لازم در برقراری ارتباط ها انجام شود به همین جهت به فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید مبادی ورودی استان خوزستان را به ویژه در رابطه با ورود خودروهای غیر بومی و کوچ پیاده عشایر با دقت کنترل کنند.

وی در رابطه با محدودیت‌های کرونایی نیز گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تنها در مناطق نارنجی و قرمز کشور ممنوعیت سفر به ویژه در ایام نوروز وجود دارد که در لرستان نیز به به منظور پیشگیری از افزایش شیوع کرونا هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی‌شود.

خادمی تصریح کرد: از مردم استان درخواست می‌کنیم مراسم چهارشنبه سوری و سنت پنجشنبه آخر سال را با توجه به ممنوعیت‌ها در آرامستان های استان برگزار نکنند تا از این طریق به هم‌استانی‌ها آسیبی وارد نشود.

وی اظهارداشت: با توجه به وجود ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در استان از مردم درخواست داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همه حرف زده تا چهارشنبه سوری برگزار نشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل